گردهمایی کودکان عاشورایی  در کرج برگزار می‌شود

گردهمایی کودکان عاشورایی برای دومین سال متوالی همزمان با سراسر کشور، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری گروه‌های مردمی،  در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،این اداره کل  با همکاری گروه‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های خانواده‌ها و با هدف آشنایی کودکان ونوجوانان با فرهنگ عاشورا و کودکان عاشورایی و ترویج فرهنگ عاشورا، برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان عزیز می‌توانند در این همایش مادر- فرزندی که از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ هجری شمسی، همزمان با سوم محرم ۱۴۴۶ هجری قمری، در کرج، شاهین ویلا. نبش نهم قلم، مسجد ثامن الحجج(ع)، برگازر می‌شود شرکت کنند.

  روایتگری  واقععه‌ی عاشورا با  حضور راویان  کودک و نوجوان عضو انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مداحی کودکان، خوانش عهدنامه‌ی همایش کودکان عاشورایی، ایستگاه کاردستی ( چاپ سربند محرمی) و برپایی موکب پذیرایی از ویژه برنامه‌هایی است که در این همایش اجرا خواهد شد.

گردهمایی کودکان عاشورایی  در کرج برگزار می‌شود

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در این رویداد می‌توانند به نشانی   در پیاام رسان ایتا پیام دهند.

https://eitaa.com/Z_seyedmirzayi

گفتنی است تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، علاوه بر فضا سازی متناسب فعالیتهای ویژه ای را برای ماه محرم تدارک دیده و اجرا می کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =