روایت عضو مرکز اسلام‌آباد غرب از جنگل آیریس

در راستای اجرای فعالیت‌های ادبی در مراکز کانون کرمانشاه، عضو نوجوان مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب که به تازگی و بعد از گذراندن کلاس‌های ادبی و داستان‌نویسی در مرکز، موفق به چاپ و نشر کتابش شده، در مورد کانون و موفقیتش می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای اجرای فعالیت‌های ادبی در مراکز کانون کرمانشاه، عضو نوجوان مرکز شماره ۳ اسلام‌آباد غرب که به تازگی و بعد از گذراندن کلاس‌های ادبی و داستان‌نویسی در مرکز، موفق به چاپ و نشر کتابش شده، در مورد کانون و موفقیتش می‌گوید.
من ستاره میرزایی، متولد دی‌ماه سال ۱۳۸۷، شهرستان اسلام آبادغرب در استان کرمانشاه هستم. از دوران کودکی به مطالعه کتاب‌های کودک علاقه داشتم و سال ۱۳۹۸ بود که به شهرک شهید رضا نژادرضایی آمدیم. در این سال با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شدم. کانون در این شهرک، تازه تاسیس و مرکز شماره ۳ در اسلام آبادغرب است.
از فعالیت‌های کانون می‌توان به انواع کلاس‌های طراحی، نقاشی، مجسمه‌سازی، مسابقه، قصه‌گویی، بازی‌های گوناگون و... اشاره کرد که آقای مسعود میاور مسئول مرکز و مربی آنها هستند و من با حضور در این برنامه‌ها توانستم به دنیای خلاق کانون قدم بگذارم.
در کانون با آثار مختلفی از نویسندگان بزرگ ایران آشنا شدم، همچنین آثاری از نویسندگان جهان که ترجمه شده بود را مطالعه کردم و کم‌کم به نوشتن علاقه‌مند شدم. از سال ۱۴۰۱ کارگاه داستان‌نویسی به فعالیت‌های متنوع کانون مرکز شماره ۳ اضافه شد که مدرس آن آقای میثم رجبی است؛ من در این کارگاه شرکت نموده و پایه‌های داستان‌نویسی را یاد گرفتم و همچنان با اشتیاق برنامه‌های این کارگاه را دنبال می‌کنم. 
اولین داستانی که به صورت رسمی از من منتشر شد در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در هفته‌نامه عصر باختر بود. در همین سال با کمک مربی خوبم در مسابقه‌های گوناگون شرکت کردم و یکی از آنها «جایزه داستان‌نویسی وزمه» بود که موفق به کسب رتبه شدم.  
«جنگل ایریس» کتابی است که از من در سن ۱۴ سالگی منتشر شده، این کتاب دارای داستان تخیلی می‌باشد و مربوط به سه شخصیت در یک جنگل اسرار آمیز است. این سه شخصیت در این جنگل با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند تا بتوانند به هدف خود یعنی رسیدن به قلعه پگاسوس برسند و... این رمان کوتاه برای نوجوانان سفری در دنیای دیگری است. 
در انتها باید اشاره کنم که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضای مثبتی دارد و پایه‌های موفقیت بچه‌ها در آن بنا می‌شود و از اینکه از خانواده بزرگ کانون هستم به خودم افتخار می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =