نمایش «بیرق سرخ » در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «بیرق سرخ» به نویسندگی و کارگردانی صادق کیانی‌مقدم در روزهای ماه محرم به‌صورت نذر فرهنگی در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری و در ایام اربعین در تماشاخانه‌های سیار اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش زنده ‌عروسکی «بیرق سرخ» روایت زندگی زن و شوهری هنرمند است که در حوزه نمایش فعالیت دارند و قرار است در روزهای محرم ۱۰ شب نمایش اجرا کنند. این گروه با در اختیار گرفتن یک علم و یک شمشیر از تکیه محل، کار خود را شروع می‌کنند.

نمایش روایت دخیل‌هایی است که به علم بسته و آویزان شده و هرازگاهی گریزی به تعزیه شهادت حضرت علی اکبر، حضرت عباس، بشیر و ام‌البنین می‌زنند...

عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: سیدمهرداد کاووسی، صادق کیانی‌مقدم، فاطمه جعفری و فاطمه فراتی، ساخت دکور و عروسک: علیرضا حسین‌پور، دستیار صحنه، افکت و موسیقی: نگین کشاورز، انتخاب موسیقی: صادق کیانی مقدم، روابط عمومی و عکاس مینا بهرامی تبار.

نمایش «بیرق سرخ » از روز شنبه ۲۳ تیر  ۱۴۰۳ به مدت ۷ شب ساعت ۱۹:۰۰ در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود .

یادآوری می‌شود در کنار اجرای این نمایش موکب مرکز تئاتر با عنوان «زمزم صلوات» نیز آماده پذیرایی از تماشاچیان و مشتاقان سیدالشهدا خواهد بود.

نمایش «بیرق سرخ » در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =