کد خبر: 342347
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
اعضای ادبی استان در پویش"مهربانی آسمانی شد" خوش درخشیدند

برگزیدگان پویش ادبی ملی «مهربانی آسمانی» که با همت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود؛ به‌صورت رسمی معرفی شدند و در میان آنان نام سه نفر از اعضای کانون چهارمحال و بختیاری دیده می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون‌ پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان استان‌ چهارمحال و بختیاری، برگزیدگان پویش ادبی ملی «مهربانی آسمانی» که با همت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس برگزار شده بود؛ روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ به‌صورت رسمی معرفی شدند.
این پویش ادبی با محوریت گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی، در دو بخش «نوشته‌ای برای رئیس جمهور شهیدم» و «اگر من رئیس جمهور بشوم...» در سطح کشور برگزار شده بود و آثار دریافت شده در چند مرحله مورد داوری و گزینش قرار گرفته و در نهایت ۱۸ اثر از بین ۹۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه، به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

بر این اساس در بخش دلنوشته، "رقیه علیدوستی" ، در بخش داستان کوتاه، "باران ربیعی" و در بخش متن ادبی، "نازنین براتی" از استان چهارمحال و بختیاری جزو ۱۸ نفر برگزیده از سراسر کشور بودند.

گفتنی است پویش "مهربانی آسمانی شد" از طرف آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و اداره کل کتابخانه‌های استان فارس در دو موضوع "نوشته‌ای برای رییس‌جمهور شهیدم" و "اگر من رییس‌جمهور بشوم..." ویژه‌ی گروه سنی ۸ تا ۱۸ سال برگزار شد. قالب آثار پذیرفته شده در این پویش شامل: شعر قالب آزاد، داستانک، دلنوشته، متن ادبی و نامه بود که متقاضیان تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ آثارشان را به دبیرخانه ارسال کردند.

اعضای ادبی استان در پویش"مهربانی آسمانی شد" خوش درخشیدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =