کد خبر: 342392
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
بازدید 114
چشم دل بازکن که جان بینی

نشست همکاری و تعامل بیشتر انجمن نابینایان استان با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به منظوراجرای برنامه‌های فرهنگی و توانمندسازی کودکان ونوجوانان نابینا و کم بینا درخرم آباد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ نشست رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان لرستان با اسمعیل مریدی زاده مدیرعامل انجمن نابینایان استان برگزارشد.
دراین نشست حضار با هدف همکاری و تعامل بیشتر انجمن نابینایان استان با مرکز فراگیر خرم آباد و سایر مراکز فرهنگی هنری به منظوراجرای برنامه‌های فرهنگی برای توانمندسازی کودکان ونوجوانان نابینا و کم بینا و همچنین هم افزایی برای ارتقای خدمات به این قشر در اداره کل کانون لرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.   
اسمعیل مریدی زاده مدیرعامل انجمن نابینایان استان لرستان ضمن ابراز خرسندی به خاطر حضور در کانون پرورش فکری گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون به خصوص مرکز فراگیرخرم آباد دارای ظرفیت های مطلوبی برای حضور کودکان و نوجوانان نابینا و کم بینا هستند.
وی به وجود تجهیزات و امکانات مناسب برای مطالعه افراد نابینا و کم بینا در مرکز فراگیرخرم آباد اشاره کرد و افزود: با تعامل و همکاری بیشتر بین کانون پرورش فکری لرستان و انجمن نابینایان استان، شرایط حضور بیشتر و استفاده از کتاب های بریل و... برای کودکان ونوجوانان روشن دل فراهم خواهدشد.
 در ادامه رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: همه مراکز فرهنگی هنری کانون به کودکان ونوجوانان دارای نیازهای خاص در حدامکان خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارائه می دهند اما مرکز فراگیرخرم آباد با داشتن امکانات مناسب این قشر برنامه های مختلفی را ارائه می دهد.
داوری گفت: در طول سال مربیان این مرکز برنامه های متنوعی با حضور دانش آموزان و مدارس استثنایی و کودکان ونوجوانان دارای نیاز های خاص که عضو این مرکز هستند اجرا می کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با اشاره به وجود امکانات مناسب برای کودکان ونوجوانان نابینا و کم بینا در مرکز فراگیر گفت: دستگاه به‌دید، دستگاه تایپ خط بریل و... و. دراین مرکز وجود دارد که بچه ها از آن استفاده می کنند.
داوری در پایان گفت: در مراکز فراگیر کانون بچه‌های با نیازهای ویژه شامل کودکان و نوجوانان نابینا، ناشنوا و دارای اختلال‌های جسمی و حرکتی در کنار همه‌ی هم‌سالان‌شان به فعالیت‌ می‌پردازند.
این نشست با بیان نکته نظرات حاضران به کار خود پایان داد.

چشم دل بازکن که جان بینی

چشم دل بازکن که جان بینی

چشم دل بازکن که جان بینی

چشم دل بازکن که جان بینی


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =