کد خبر: 342552
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
بازدید 11
کانون پرورش فکری در کنار کودکان و نوجوانان کمتربرخوردار

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: کانون پرورش فکری استان سمنان در کنار کودکان و نوجوانان کمتربرخوردار ایستاده و آنها را زیرپوشش قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به لزوم ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان دارای خانواده‌های کمتربرخوردار اظهار کرد: خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و همچنین آن‌دسته از مخاطبانی که دارای خانواده‌های کمتربرخوردار هستند، یکی از اهداف جدی کانون پرورش فکری استان سمنان در سال جاری است.

وی ادامه داد: امسال عضویت تمام کودکان و نوجوانان کمتربرخوردار در مراکز فرهنگی و هنری استان سمنان با کمک خیران رایگان شده است.

در این رابطه مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از وجود ۹۸۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: امید است همه کودکان در ماه پرفضیلت رمضان دارای حامی شوند.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه سرپرستان خانوار کودکان در طرح محسنین به دلیل کهولت سن، بیماری و ازکارافتادگی و دلایل دیگر توان اداره زندگی را ندارند، بیان کرد: افراد و خانواده‌ها می‌توانند در این ماه مبارک با انتخاب یک خانواده موردنظر، ماهانه حمایت‌های خود را برای کمک به این عزیزان داشته باشند.

وی به نحوه ارائه کمک‌ها به فرزندان ایتام و محسنین اشاره و تأکید کرد: کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین به‌صورت مستقیم از سوی حامیان به شماره کارتی که برای فرزندان مشمول در نظر گرفته ‌شده است، واریز می‌شود.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه قریب به پنج هزار نفر از کودکان در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت هر چه بیشتر هستند، اظهار کرد: ۹۸۰ کودک نیازمند استان سمنان فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از این کودکان و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان اجرا می‌شود و نیکوکاران به‌عنوان حامیان معنوی حمایت از آنها را بر عهده می‌گیرند.

وی مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سراسر استان سمنان، ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ را ازجمله راه‌های ثبت‌نام در این طرح برشمرد و گفت: هر شخص می‌تواند هر ماه با واریز مبلغ دلخواهی، حمایت از کودک معنوی خود را بر عهده گیرد.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =