ویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نماز

ویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نماز، همراه با تجلیل از شرکت‌کنندگان در سوگواره سال ۱۴۰۲ و اعضای گروه سرود یاسین، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گراش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، ویژه‌برنامه گردهمایی کودکان عاشورایی در ۲۵ تیر ۱۴۰۳، در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان، والدین و مسئولین برگزار شد.

این برنامه با هدف مرکز محوری، نوجوان محوری و خانواده محوری طراحی و اجرا شد.

این مراسم با اجرای دمام‌زنی «ساز مخصوص عزاداری»، توسط هیئت علی ابن موسی‌الرضا(ع) در حیاط مرکز آغاز شد؛ که با استقبال پرشور عموم مردم همراه بود. سپس، ابوالفضل خبازی نوجوان این مرکز به نوحه‌خوانی پرداخت؛ و پس از پذیرایی، کودکان به سمت سالن مرکز برای ادامه برنامه هدایت شدند.

برنامه رسمی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط حسین شکوه یکی از نوجوان این مرکز آغاز شد؛ و پس از آن، زهراسادات محقق، یکی دیگر از نوجوانان این مرکز، عهدنامه کودک و نوجوان را قرائت کرد.

در ادامه، امام جمعه شهرستان گراش و فعال حوزه کودک حجه‌الاسلام عالی‌پور درباره اهداف قیام امام حسین (ع) با کودکان صحبت کرد؛ و قصه‌ای مرتبط با این موضوع را بیان نمود.

در پایان برنامه، با حضور محمد علی فرجی، رئیس آموزش و پرورش، عبدالرضا موغلی گراشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش، مجتبی بنی اسدی روابط عمومی آموزش و پرورش و محمد عالی‌پور و نعمت ساکنی از خیرین این شهرستان، از شرکت‌کنندگان در سوگواره سال ۱۴۰۲ و اعضای گروه سرود یاسین تجلیل شد؛ و لوح تقدیری با امضای مدیرکل کانون فارس به این افراد اهدا شد.

به منظور ترویج فرهنگ نماز و اهمیت نماز اول وقت از دیدگاه امام حسین (ع)، بعد از قصه گویی نیز گیفت‌های یادگاری شامل مهر، تسبیح و شیرینی به کودکان اهدا شد.

همچنین، به کودکان زیر ۶ سال سربند و به دختران نوجوان نیز روسری هدیه داده شد.

ویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نماز

ویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نماز

ویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نماز

ویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نمازویژه برنامه گردهمایی عاشورایی همراه با برنامه ترویج فرهنگ نماز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =