«سلامت مایه‌ی نشاط است» و «دانش شادی بخش است» بازنشر شد

دو کتاب با عنوان‌های «سلامت مایه‌ی نشاط است» و «دانش شادی بخش است» اثر ویلبر مونرو لیف نویسنده و تصویرگر آمریکایی، از سوی کانون بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «سلامت مایه‌ی نشاط است» با ترجمه م.آزاد سال ۱۳۴۶ برای گروه سنی هفت سال به بالا (نوخوان) منتشر شد و اکنون بعد از ۵۷ سال با شمارگان ۱۵۲هزار نسخه به چاپ نهم رسیده است.

«دانش شادی بخش است» نیز اولین بار در سال ۱۳۵۴ با ترجمه بیژن اسدی برای گروه سنی بالای ۹ سال (نونگاه) منتشر شد و اکنون در هفتمین مرحله چاپ با شمارگان ۱۲۷هزار و ۵۰۰ نسخه بازنشر شده است.

کتاب «سلامت مایه‌ی نشاط است» برای آشنایی با شیوه‌های حفظ سلامتی به کمک ورزش، تغذیه، استراحت و نظافت در زمان کودکی منتشر شده است.

از قدیم گفته‌اند: قدرِ تندرستی را کسی می‌داند که به بیماری گرفتار شود. وقتی مریض می‌شویم و حالمان خیلی بد است، به خودمان قول می‌دهیم و می‌گوییم: اگر خوب بشوم، دیگر همیشه مواظبِ تندرستی خودم هستم. اما تا حالمان خوب می‌شود، همه‌ی آن حرف‌ها را یادمان می‌رود! و...

کتاب «دانش شادی بخش است» از جمله کتاب‌های آموزشی کودک است که در خلاصه آن آمده است: آیا می‌شود در گوشه‌ای نشست و انتظار داشت که با فکر و خیال، جواب سؤال‌های خود را پیدا کرد؟‌ این کار تنبل‌هاست. امان از تنبلی! اگر به چیزهای اطراف خود خوب نگاه کرده و به صداهایشان گوش بدهیم و خوب به آنها فکر کنیم،‌ می توانیم از آنها سر در بیاوریم. به این ترتیب، هر روز چیزهای تازه‌ای یاد می گیریم و شادی‌مان زیادتر می‌شود؛ چرا که دانش شادی بخش است.

«سلامت مایه‌ی نشاط است» و «دانش شادی بخش است» بازنشر شد

«سلامت مایه‌ی نشاط است» در ۳۶ صفحه با قیمت ۸۰هزار تومان و «دانش شادی بخش است» در ۴۴ صفحه با قیمت ۱۰۰هزار تومان منتشر شده است.

«سلامت مایه‌ی نشاط است» و «دانش شادی بخش است» بازنشر شد

این دو کتاب با قطع خشتی در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =