کد خبر: 342577
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
برگزیدگان قرعه‌کشی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» به مشهد مقدس دعوت شدند

اولین گروه از برگزیدگان قرعه‌کشی نامه مهر و گنبد کبوتران از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ تیرماه به اتفاق یک همراهی به مشهد مقدس دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی، عزت صدیقی لویه کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان با اعلام این خبر گفت: ۱۱ تا ۱۴ تیر، کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی میزبان ۱۵ برگزیده قرعه‌کشی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» بود. محمدمهدی صابر هونجانی عضو کانون پرورش فکری استان اصفهان، سحر ناظمی از کانون پرورش فکری استان فارس، هدی محمودی از بوشهر، سونیا مهدی‌زاده از کانون پرورش فکری استان اردبیل، سوگل بازیاری از استان گلستان، آراد عباسیان از کرمانشاه، یگانه‌سادات حسینی، نگار امامی گواشینی و سحر نوری از کانون پرورش فکری تهران، یلدا منصوری و مریم حسین‌پور بهزادی از کانون پرورش فکری شهرکرد، یگانه صالح‌نژاد، حسین صالح‌نژاد، آیسان پناهی، سحر طالبی هر کدام به اتفاق یک همراه و افسانه افضلی مربی کتابخانه روستای خیرآباد از کهکیلویه ‌و بویر احمد و امیرمحمد مشفقی از شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی با همراه خود به این سفر دعوت شدند.

کارشناس ادبی مکاتبه‌ای استان افزود: این عزیزان در اردوگاه شهدای مدافع حرم و مهمان‌سرای کانون پرورش فکری مرکز یک مشهد اسکان داده شدند. همراهی برگزیدگان در زیارت حرم مطهر و همچنین حضور در مهمان‌سرای حضرت و صرف صبحانه و اهدای هدیه از جمله برنامه‌هایی بود که برای زائران اجرا شد.

صدیقی ادامه داد: این برنامه به دلیل شرایط ویژه تهیه بلیت، در دو گروه برگزار شد. گروه دوم برگزیدگان قرعه‌کشی «نامه مهر» از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ تیر به مشهد مقدس دعوت شدند.

گفتنی است:  ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ آیین اختتامیه مهرواره‌های ادبی «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» با اعلام برگزیدگان برگزار شد. در این ویژه برنامه، قرعه‌کشی از میان بیش از سه‌هزاروصد شرکت‌کننده حضوری و برخط، انجام گرفت و ۲۴ برگزیده اعلام و معرفی شدند. دعوت به سفر سه روزه مشهد مقدس با تأمین هزینه ایاب‌وذهاب و اسکان، وعده برگزارکنندگان این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =