سومین نشست مدیران کل منطقه دو کانون کشور در اراک

نشست راهبردی مدیران کل منطقه دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در راستای برنامه ریزی و راهکارهای توسعه برای ارتقای فعالیت‌های کانون استان‌ها و تبادل تجربه ،در کانون استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، سومین نشست مدیران کل منطقه دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور متشکل از هفت استان کرمانشاه ،مرکزی ، همدان ،کردستان ،لرستان ،ایلام و قم در کانون استان مرکزی در شهر اراک روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ گرد هم آمدند تا در راستای برنامه ریزی و راهکارهای توسعه برای ارتقای فعالیت‌های کانون استان‌ها و تبادل تجربه ها گفت و گو کنند.

این نشست به میزبانی احسان منصوری  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با حضور محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه ،معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون استان همدان ،حمید رضا گوهری مدیرکل کانون استان کردستان ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان ایلام و شهرزاد حداد پور سرپرست کانون استان قم در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد .

سومین نشست مدیران کل منطقه دو کانون کشور در اراک

قبل از نشست مدیران کل منطقه۲ کانون کشور با حضور در مراکز فرهنگی و هنری شماره ۱ ، ۷ ، ۸  شهر اراک و مجتمع فرهنگی کانون بازدید کردند .

سومین نشست مدیران کل منطقه۲ در دو بخش برگزار شد ، در بخش نخست احسان منصوری  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ضمن خیر مقدم به مدیران کل کانون کشور در این منطقه به معرفی کانون استان و همچنین از سرزمین آفتاب سخن به میان آورد و استان مرکزی را به مهمانان معرفی کرد .

این نشست با حضور و صحبت های دو مهمان ویژه کودک و عضو کانون استان مرکزی که به  عنوان رئیس و اعضای "پارلمان کودک" فعالیت می کنند آغاز شد . آنها پیرامون فعالیت های "پارلمان کودک" در کانون پرورش فکری و شهر دوستدار کودک و و برگزاری جلسات و مصوبات این پارلمان در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک و دیگر سازمان ها و دستگاه های دولتی اعم از صدا و سیما و ادارات کل ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داشتند.

سومین نشست مدیران کل منطقه دو کانون کشور در اراک

در این بخش صدیقه داودآبادی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان مرکزی به فرآیند برگزاری دوره تربیت مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اشاره کرد و بیان داشت  گنجینه های دانش و مهارت مربیان و کارشناسان توانمند کانون را به بیش از ۵۰۰ هنرجو علاقمند در حوزه کودک و نوجوان در سطح استان در این دوره ها به اشتراک گذاشتیم . وی اذعان داشت کانون در استان مرکزی در دوره تربیت مربی با گسترش نگاه کانونی و به اشتراک گذاری دانش و تخصص نیروهای کانون با دیگر علاقه‌مندان به دنبال افزایش ارائه خدمات تخصصی و موثر به کودکان و نوجوانان در تمام عرصه‌های اجتماعی است.

در ادامه نشست میهمانان کانون استان مرکزی ،مسلم احمدلو نحوه ایجاد و فعالیت کار گروه کاری تخصصی در حوزه کودک و نوجوان ذیل گروه دفتر امور اجتماعی و فرهنگی وخانواده استانداری که توسط کانون پرورش فکری استان مرکزی تشکیل شده را تشریح کرد .

 سومین نشست مدیران کل منطقه دو کانون کشور در اراک

در بخش پایانی این بخش رضوان پورمحمدی کارشناس مسئول امور فرهنگی به عنوان تسهیل گر مشاوران نوجوان مدیرکل کانون استان مرکزی نیز توضیحاتی از نحوه فعالیت و برگزاری جلسات مشاوران نوجوان مدیرکل در کانون استان مرکزی ارائه کرد .

بخش دوم نشست مدیران کل منطقه که در دفتر مدیر کل استان برگزار شد با طرح و ارائه پیشنهادات و جمع بندی پیرامون دو  موضوع برگزاری جشنواره قصه گویی و ستاد اربعین در بعدازظهر از سوی مدیران کل پیگیری و تبادل نظر شد .

سومین نشست مدیران کل منطقه دو کانون کشور در اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =