اعضای کانون قم کتاب «هنگام باران بود» را نقد کردند

اعضای شاعر و فعال مراکز دهگانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در قالب نشست ادبی دوپنجره با موضوع شعر عاشورایی کتاب «هنگام باران بود» را نقد کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی  و امور بین‌الملل کانون، این نشست ادبی با حضور سیدحبیب نظاری شاعر کتاب «هنگام باران بود» برگزار شد.

بر اساس این خبر در پنجره‌ی نخست این نشست اعضای مراکز کانون با خوانش بخشی از اشعار کتاب  به نقد آن پرداختند و در بخش دوم، اعضای ادبی شعرهای عاشورایی خود را خواندند و نظاری آثار آن‌ها را نقد و بررسی کرد.

در ادامه این نشست نظاری گفت: بخشی از منتقدان به منظومه بودن کتاب «هنگام باران بود» اشاره کرده‌اند و این‌که بعد از نشر آثار همیشگی‌ام، چگونه منظومه سروده‌ام.

وی افزود: این اثر را بعد از تولد دخترم به نیت حضرت رقیه(س) سرودم و به نوعی نذر فرهنگی‌ام بوده است و شاید این منظومه از حال و احوال آن روزهایم نشات گرفته باشد.

 اکرم الف‌خانی کارشناس ادبی کانون قم  نیز در این نشست ضمن قدردانی از کمک و همراهی مربیان ادبی مراکز برای سرودن اشعار عاشورایی  از سوی اعضا گفت: زمانی که من با کانون آشنا شدم حبیب نظاری، مربی ادبی  کانون قم در آن سال‌ها بود و با راهنمایی‌های وی من به شعر و ادبیات علاقه‌مند شدم.

وی اضافه‌ کرد: او سال‌ها مربی ادبی، سپس کارشناس کانون قم بود آثار مختلفی برای کودکان و نوجوانان سروده است که کتاب شعر «هنگام باران بود» آخرین اثر نظاری است.

در این نشست هم‌چنین برای آشنایی بیشتر بچه‌ها با سیدحبیب نظاری و کتاب «هنگام باران بود» مستندهایی نمایش داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =