"ایستاده بر خاک" در مراکز کانون کرمانشاه

در راستای فعالیت انجمن هنرهای نمایشی در استان، اجرای تئاتر کاغذی "ایستاده بر خاک" در مراکز سطح شهر کانون کرمانشاه صورت می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای فعالیت انجمن هنرهای نمایشی در استان، اجرای تئاتر کاغذی "ایستاده بر خاک" در مراکز سطح شهر کانون کرمانشاه صورت می‌پذیرد.
تئاتر کاغذی "ایستاده بر خاک" با موضوع ایثار و شهادت (واقعه عاشورای حسینی) از تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱ الی ۱۴۰۳/۵/۲۱ میهمان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سطح شهر کرمانشاه خواهد بود.
در راستای فعالیت انجمن هنرهای نمایشی استان، بعد از اجرای نمایش کاغذی "ایستاده بر خاک" در مراکز سطح شهر کرمانشاه، توسط یگانه عبدالمالکی کارشناس هنری استان (واحد هنرهای نمایشی)، در مورد شیوه ساخت و اجرای تئاتر کاغذی و مراحل آن توضیحاتی ارائه می‌گردد.
 این آموزش شامل اعضا و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود که با توجه به امکان حضور مخاطبان محدود در زمان برگزاری انجمن، حضور در مراکز سبب می‌شود که آموزش‌ها تعداد مخاطبان بیشتری را در بر بگیرد و شامل حال تمامی حاضرین در مراکز شود.
گفتنی‌است مقرر شده از طرف اسیتیژ ( مرکز تئاتر بین‌المللی کانون) در مهر ۱۴۰۳، دوره تئاتر کاغذی سه بعدی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد که اجرای تئاتر "ایستاده بر خاک" در مراکز استان، پیش‌زمینه‌ای برای معرفی تئاتر کاغذی و آشنایی با تکنیک‌های اجرای آن در زمینه‌های مختلف، به مربیان، اعضای نوجوان و ارشد خواهد بود.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =