اعضای مرکز فرهنگی‌هنری دلگان میزبان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان بودند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری دلگان ضمن دیدار با اعضا و همکاران از ظرفیت‌های مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه‌ها سخن گفت

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و شهردار دلگان از مرکز فرهنگی‌هنری دلگان بازدید کردند.

مهدی جهانتاب در جریان این بازدید در جمع اعضای مرکز حاضر شد و دقایقی را با آنان گفت‌وگو نشست؛ از علاقه‌مندی‌هایشان پرس و جو کرد و از توانمندی‌های آنان پرسید.

وی، سپس، در نشستی با مربی- مسوول مرکز، مهری بامری، در خصوص هدف‌های مشترک کانون پرورش فکری و کتابخانه‌های عمومی در حوزه کودک و نوجوان سخن گفت. جهانتاب در این بخش از صحبت‌های خود به توانمندسازی کودکان و نوجوانان و ایجاد شوق مطالعه در آنان اشاره کرد و گفت: همه این فعالیت‌ها باعث می‌شود آنان در آینده، انسان‌های مفیدی برای جامعه و خانواده باشند.

گسترش همکاری‌ها در سطح شهرستان دلگان و اجرای برنامه‌های مشترک برای عموم مردم، محور دیگری از سخنان جهانتاب در این نشست بود که مهری بامری هم در این خصوص نظرهای خود را بیان کرد تا با همراهی دیگر سازمان‌ها، از جمله شهرداری دلگان، زمینه اجرای آن فراهم شود.

گفتنی است مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و شهردار دلگان از بخش‌های گوناگون مرکز هم بازدید کردند و در برخی کارگاه‌ها حضور یافتند.

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری دلگان میزبان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان بودند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =