کد خبر: 342695
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کلنگ‌ ساخت مجتمع کانون در بویین‌ ‌میاندشت اصفهان به زمین زده شد

عملیات اجرایی ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بویین‌ میاندشت استان اصفهان روز ۳۱ تیر ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در آیین کلنگ‌زنی مجتمع کانون پرورش فکری این شهرستان گفت: شهرستان بویین میاندشت با وجود داشتن کودکان و نوجوانان خلاق، متاسفانه از داشتن کانون پرورش فکری محروم بود که با پیگیری‌های زیاد کار ساخت آن به نتیجه رسید.

کلنگ‌ ساخت مجتمع کانون در بویین‌ ‌میاندشت اصفهان به زمین زده شد

وی افزود: مجتمع کانون پرورش فکری بویین میاندشت در زمینی به مساحت یک‌هزار مترمربع با زیربنای ۴۰۰مترمربع در یک طبقه ساخته می‌شود و اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.

زمین مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مصوبه شورای شهر بویین‌ ‌میاندشت از سوی شهرداری، در اختیار این طرح قرار گرفته است.

بویین میاندشت از غربی‌ترین شهرستان‌های استان اصفهان است، از شمال با شهرستان خوانسار، از جنوب با فریدونشهر، از شرق با فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز و دارای آب و هوای کوهستانی است.

آیین آغاز عملیات اجرای ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری کانون بویین‌ میاندشت با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی، و جمعی از مسوولان و مردم این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =