برگزاری دوره آموزشی «سفیر آرزومندی» برای فعالان حوزه کودک در مسیر پیاده‌روی اربعین در کانون فارس

دوره آموزشی «سفیر آرزومندی» برای فعالان حوزه کودک در در مسیر پیاده‌روی اربعین، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون فارس، از برگزاری دوره آموزشی کوتاه‌مدت تحت عنوان «سفیر آرزومندی» ویژه فعالان حوزه کودک در مسیر پیاده‌روی اربعین،  خبر داد.

این دوره با هدف آشنایی با تجربه‌های موفق و ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه در مسیر پیاده‌روی بزرگ اربعین طراحی شده است. 

مدیرکل کانون فارس با تأکید بر اهمیت این دوره گفت: برگزاری این دوره فرصتی است؛ تا فعالان حوزه کودک بتوانند با جدیدترین روش‌های اجرایی و تجارب موفق در زمینه برنامه‌های فرهنگی آشنا شوند؛  و این تجربیات را در فعالیت‌های خود به کار گیرند. هدف ما ارتقاء کیفیت برنامه‌ها و تقویت تعاملات فرهنگی در سطح کشور است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در پایان دوره، گواهی حضور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دریافت خواهند کرد؛ که می‌تواند در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای آنان مفید واقع شود.

خواجه نژادیان در پایان گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره تا پنجشنبه ۴ مرداد ماه تعیین شده و کارگاه آموزشی در روز چهارشنبه ۱۰ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ به صورت حضوری در شیراز برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق لینک زیر اقدام کنند.

لینک ثبت نام:

https://survey.porsline.ir/s/0ONXuKKG

لازم به ذکر است؛  شرکت کنندگان می توانند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار، به آدرس‌های زیر مراجعه کنند:

- [آدرس شاد](https://shad.ir/kpf_fars)
- [آدرس ایتا](https://eitaa.com/kanoonparvareshefars)
- [سایت خبری](https://www.kanoonnews.ir/service/province/fars)

برگزاری دوره آموزشی «سفیر آرزومندی» برای فعالان حوزه کودک در مسیر پیاده‌روی اربعین در کانون فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =