کد خبر: 342717
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
بازدید 13
استفاده از ظرفیت مردمی؛ راهبرد کانون پرورش فکری برای گستردگی اثرگذاری

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استفاده از ظرفیت مردمی را راهبرد کانون پرورش فکری برای گستردگی اثرگذاری در جامعه توصیف کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، فروهر معدنی، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره (۲) کانون پرورش فکری استان سمنان اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های تابستان ۱۴۰۳ این نهاد استفاده از ظرفیت‌های مردمی است که اگر همراهی نهادها با کانون تقویت شود، در گستردگی و اثرگذاری بیشتر کارها در کودکان و نوجوانان موثر واقع می‌شود.

وی ابراز کرد: شناسایی ظرفیت‌های مردمی در شهر و روستا و یافتن نقاط اشتراک و انجام کار مشترک در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان ۱۴۰۳ است تا بتوانیم اتفاق خوب رقم بزنیم.

معدنی تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راهبردها و برنامه‌های نو دیگر فقط تقویت مهارت را در کودکان و نوجوانان دنیال نمی‌کند، امسال پیشنهاد بر تقویت ارتباط مربی با کودک در کنار تقویت مهارت‌آموزی و تلاش برای استعدادیابی است.

وی یادآور شد: اشتباه بزرگ برخی والدین این است که می‌خواهند آرزوهای ناکام خود را در فرزندان ظهور و بروز دهند، استعدادیابی باید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل بگیرد و در واقع تربیت نیروی متعهد و متخصص از مسوولیت‌های کانون است.

به گفته وی، کانون پرورش فکری به عنوان یک نهاد فرهنگی تربیتی و پرورشی در عرصه کودکان و نوجوانان و کانون خلق دنیای آینده کودکان و نوجوانان امروز است و از امروز باید برای آینده کودکان و نوجوانان اقدام کنیم و در این زمینه یکی از مهمترین گزاره‌های حوزه‌های فرهنگی، اوقات فراغت و مدیریت اوقات فراغت است.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =