مدیرکل، کارکنان و مسئولان مراکز بندرعباس با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان دیدار کردند

کارکنان و مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تقویت حلقه های مردمی با حجت السلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ابتدای این دیدار پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان گزارشی از عملکرد کانون پرورش فکری استان بر اساس سیاست های ابلاغی مدیرعامل ارائه نمود.
وی تصریح کرد: کانون از مسیر هنر مباحث دینی و تربیتی  را برای مخاطبینش مطرح می کند و طبق بیانات مقام معظم رهبری  این امر با مردمی سازی و تقویت حلقه های مردمی و توجه ویژه به ترویج زبان و ادبیات فارسی،نوجوان محوری  برنامه ریزی شده و در مراکز فرهنگی هنری در حال اجرا است.

وی افزود: خانواده ها رکن اصلی و بازوهای مراکز فرهنگی هستند و مسئولین مراکز با نقش دهی به خانواده ها و خارج کردن مراکز از تک شیفت بودن در گسترش فعالیت ها تلاش می کنند.

وی ادامه داد: تابستان با شعار "تابستونتو بساز"  با ۶۵۰کارگاه ها تخصصی از ابتدای بهار تا کنون سعی در مهارت آفرینی و ارتقای مهارت های فردی ، کودکان و نوجوانان دارد و بسته های فعالیت های فرهنگی به شیوه رایگان در دسترس اعضا با کارت عضویت کانون می باشد.

پشتکوهی در بخشی از سخنان خود به  خدمات رسانی به کودکان روستایی و کم برخوردار از طریق مراکز سیار، پستی  و مکاتبه ای اشاره کرد و افزود: کانون خارج از چارچوب کتابخانه در مساجد، قرارگاه ها و پایگاه های بسیج خدمت رسانی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از عملکرد کانون مواردی را جهت معرفی بیشتر کانون در جامعه اعلام کرد.

عبادی زاده بیان کرد: با توجه به ظرفیت های کانون سعی کنید با معرفی بیشتر، مخاطب محوری را تحقق بخشید.

مدیرکل، کارکنان و مسئولان مراکز بندرعباس با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان دیدار کردند
 وی همچنین افزود: برای راه اندازی میز خدمت ثابت در مصلی بندرعباس از کانون حمایت می کنیم.

نماینده ولی فقیه استان هرمزگان اظهار کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری کارگاه برای خانواده ها ،کودکان و نوجوانان بهره ببرید و مخاطب محوری را استمرار دهید. کانون می تواند کار یک امت را انجام دهد قدر جایگاه خود را بدانید که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: توازن در حوزه فرهنگی استان از دغدغه های اصلی من است همه کودکان و نوجوانان حق دارند از خدمات کانون بهره مند شوند. تمام حسینیه ها در استان در خدمت کانون است و هر محله ای برای اجرای خدمات فرهنگی؛ می تواند از حسینیه ها استفاده کند.

در پایان جلسه به موارد پیگیری برای مسئولیت اجتماعی صنایع ، ارائه امکانات  برای میز خدمت مصلی و پیگیری حضور کانون در شورای فرهنگ عمومی برای اجرایی شدن تاکید شد.

لازم به ذکر است دیدار کارکنان و مسئولین مراکز فرهنگی هنری بندرعباس با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس روز دوشنبه ۱ مردادماه ۱۴۰۳ انجام گردید.

مدیرکل، کارکنان و مسئولان مراکز بندرعباس با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان دیدار کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =