ثبت نام نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در سیستان وبلوچستان آغاز شد

ثبت نام در نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان؛ نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، ویژه تابستان ۱۴۰۳ در قالب لیگ و در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، که برای دومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان و ایجاد نشاط و امید اجتماعی عنوان شده است.

«نشاط خانوادگی با بازی ایرانی» به عنوان شعار این دوره از بازی‌ها انتخاب شده و علاقه مندان به شرکت در این رویداد، که در دو بخش برخط و حضوری برنامه ریزی شده است، می‌توانند با مراجعه به آدرس baazico.ir جهت ثبت نام اقدام کنند.

محمدرضا سالاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به شعار تابستان کانون با عنوان «تابستونتو بساز»، مشارکت کانون در این دوره از بازی‌ها را ایجاد زمینه یک یادگیری تازه برای نوجوانان عنوان کرد و گفت: این بازی‌ها در کنار برنامه ریزی‌های گسترده کانون برای تابستان امسال مخاطبان، همراه با فعالیت‌های عمومی و تخصصی می‌تواند تابستانی متفاوت برای نوجوانان، و در راستای تحقق سیاست راهبردی «نوجوان محوری» رقم بزند.

مهلت ثبت نام در نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی که در دو رشته بازی‌های موبایلی و فیفا ۲۴ برگزار خواهد شد، ۲۵ مرداد ماه تعیین شده است.

گفتنی است نفرات برتر در مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدویی ایران به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

ثبت نام نهمین مرحله جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در سیستان وبلوچستان آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =