هرچه دارم اول از لطف خدا دارم بعد مادرم

هستی فلاحتی ، عضونوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، به فعالیت های خبرنگاری ، گویندگی و اجرا مشغول است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در راستای پایدار سازی اعضای نوجوان،استعداد یابی و استعدادپروری و سیاست ها و راهبردهای کانون "مرکز محوری ، مخاطب محوری و نوجوان محوری"فرصتی شد تا گفتگویی باهستی فلاحتی خبرنگارنوجوان ،مجری و گوینده انجام دهیم تا او درباره خودش اینگونه بگوید :

من هستی فلاحتی گزارشگر دهه نودی هستم، خبرنگاری را در حالی شروع کردم که دو ماه بود اول دبستان بودم و هیچ اطلاع از خبرنگاری و حرفه آن نداشتم و با لطف خدا وکمک مادرم و راهنمایی هاوپشتیبانی های آقای آقایاری که قبلا آموزش و پرورش بودند و اکنون مدیر کل کانون پرورش فکری هستند، توانستم این حرفه را بشناسم و علاقمند بشوم.

الان خبرنگاری هستم که حدود ۶ سال هست سابقه دارم و در تهیه خبر ها ی فرهنگی ، اجتماعی، ورزشی وخبرهای خاص و جذاب مهارت دارم.

برای اولین بار اجرای شبکه سیمای اصفهان را تجربه کردم . در بیشتربرنامه ها و نشست خبری به عنوان مجری و خبرنگار شرکت می کنم. با صبر،حوصله ، تلاش و استقامت  علی رغم تمام مشکلات در کنار تحصیل ، به این حرفه علاقه مند هستم و امید وارم در آینده بتوانم با عنوان خبرنگاری فعال،صدای مردم را به گوش مسئولین برسانم ومطالبه گر حقشان باشم .

خبرنگاری عشق است و من با عشق و ایمان و توکل به خداوند بزرگ و تلاش و پشتکار و کسب دانش فنی و محتوایی در محضر اساتید رسانه و خبر در حلقه ی نسل آرمانی به سوی قله حرکت خواهم کرد و آینده ای درخشان برای خودم ،خانواده ام و میهنم، ایران سرافراز رقم خواهم زد و با خدای خود پیمان می بندم کلام گویای حق و حقیقت باشم و در جهت تبیین ارزشهای الهی ،اخلاقی و تربیتی با ابزار رسانه از هیچ کوششی دریغ نکنم .

اکنون افتخار این را دارم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به عنوان خبرنگار نوجوان در تهیه اخبار و رویدادهای فرهنگی ، هنری و ادبی انجام وظیفه می کنم و جادارد از آقای آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، کارشناسان فرهنگی ، هنری و ادبی ، مربیان و واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون به خاطر حمایت ها و همکاری های خوب تشکر و قدر دانی بنمایم .

هرچه دارم اول از لطف خدا دارم بعد مادرم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =