کد خبر: 342747
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
اقامه و حفظ نماز از اهداف قیام امام حسین (ع) بود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اقامه و حفظ نماز از اهداف قیام امام حسین (ع) در واقعه‌ی عاشورا بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برای تداوم فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که پیش از ظهر روز چهارشنبه سوم مردادماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان با تسلیت ایام محرم، اقامه و حفظ نماز را از اهداف قیام امام حسین (ع) برشمرد و گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) در بحبوحه جنگ، نماز ظهر عاشورا را در اول وقت اقامه کردند و به تأسی از آن حضرت توجه به ادای فریضه نماز و عدم تداخل آن با برنامه‌های کاری سرلوحه تمامی کارکنان و مربیان در اداره کل و مراکز تابعه باشد.

 وی در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی با کاربرد الگوهای تربیتی برای دعوت به نماز را از اولویت برنامه‌های ستاد اقامه نماز برشمرد و چارچوب‌هایی را جهت مثمر ثمر بودن و نهادینه کردن برنامه‌های عملیاتی قابل ‌اجرا در سطح کانون استان را مورد تأکید قرارداد.

در ابتدای جلسه، فاضل درخشان، دبیر اقامه نماز کانون استان نیز، به تشریح برنامه‌های بومی و ابتکاری انجام‌یافته در مراکز کانون در سال جاری پرداخت.

 وی ابلاغ انتصاب اعضای شورای نماز، برگزاری محفل اُنس با قرآن در ماه مبارک رمضان و دریافت گزارش نماز مراکز در سه‌ماهه اول سال را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی و ترویجی اجراشده طبق مصوبات شورای اقامه نماز عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =