کد خبر: 342758
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان با مدیرعامل شهر جدید علوی

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری در خصوص ضرورت حضور و انجام فعالیت های کانون پرورش فکری در شهر جدید علوی با مدیرعامل شرکت عمران این شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان در این دیدار پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری با حمید صبوری خواه مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید علوی پیرامون نقش موثر کانون در آینده کودکان ونوجوانان به گفتگو نشست.

پشتکوهی در ابتدای جلسه ضمن معرفی فعالیت کانون پرورش فکری گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله ‌نهادهای مهم فرهنگی بوده که با فعالیت و برنامه‌های خاص خود می‌تواند نقش موثری در آینده‌ی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان دارای ۲۲ پایگاه است تصریح کرد: کتاب‌خانه‌های کانون علاوه بر امانت کتاب بیش از ۶٠ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همانند نقد کتاب، داستان‌نویسی، شعرخوانی، قصه‌گویی، فیلم‌سازی، نقاشی، خوش‌نویسی، آشنایی با شخصیت‌های علمی، هنری، تاریخی ایران و جهان، آشنایی با سرزمین‌ها، قوم‌ها، ملت‌ها و نژادها، مسابقه‌، در کنار برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون، بازدیدهای گروهی و... انجام می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد تربیتی کانون در حوزه فعالیت ها افزود: فعالیت‌های خوب فرهنگی و هنری در کانون با توجه به رویکرد تربیتی و رشد و پرورش کودکان ونوجوانان با ایجاد محیطی سالم برای تعلیم و تربیت فرزندان صورت می پذیرد .

دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان با مدیرعامل شهر جدید علوی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با بیان اینکه تربیت یک انسان تربیت یک نسل را به دنبال خواهد داشت به دغدغه‌های کانون در شهرستان‌ها اشاره نمود و گفت: همراهی و همدلی مسئولان می تواند دغدغه ما متولیان کودک و نوجوان ا مرتفع سازد لذا ضرورت دارد همه مسئولان برای ساختن آینده بهتر این سرزمین همراهی نمایند.

پشتکوهی با ضرورت نقش و تاثیر مثبت کانون در تربیت کودک و نوجوانی فرهیخته و دغدغه مند ، تاسیس یک مرکز فرهنگی هنری ثابت در شهر جدید علوی را ضرورت شهرک علوی دانست .

در این نشست مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید علوی ضمن قدردانی از تشکیل جلسه کانون پرورش فکری را یکی از ارکان مهم تربیتی در راستای هویت بخشی کودکان و نوجوانان دانست و نسبت به حضور کانون و فعالیت های کانون برای آینده بچه‌های بسیار مهم و ضروری دانست و مساعدت شرکت عمران علوی را اعلام نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =