خان خواندن در ستاد کانون استان خراسان رضوی برگزار شد

همکاران کانون در ستاد خراسان رضوی «خان خواندن» را با هدف تبادل تجربیات کتابخوانی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی نخستین جلسه باشگاه کتابخوانی همکاران ستادی در دفتر استان برگزار شد. مرضیه فیروزکوهی کارشناس فرهنگی کانون خراسان رضوی و رابط کتابخوانی استان با اعلام مطلب فوق گفت: در راستای برنامه‌های کتاب محور استان و با هدف تبادل نظر و تجربیات همکاران دفتر استان در زمینه کتاب و کتابخوانی و معرفی تازه‌ترین کتاب‌های مطالعه شده، نخستین جلسه باشگاه کتابخوانی همکاران ستاد با عنوان" خان خواندن" در روز دوشنبه اول مردادماه در محل سالن جلسات دفتر استان برگزار شد.  در این جلسه که با حضور ۲۵ نفر از همکاران ستادی همراه بود، در ابتدا هدف از تشکیل این باشگاه برای اعضا بیان شد و پس از آن همکاران حاضر در جلسه به معرفی آخرین کتابی که خوانده بودند، پرداختند.

فیروزکوهی افزود: همکاران کتاب‌های بسیار خوبی از نویسندگان ایرانی و خارجی معرفی کردند که به عنوان نمونه می‌توان از کتاب‌های: نهج‌الفصاحه، سباستین، کودکان بهشتی‌اند، افسانه گیلگمش، انسان در جستجوی معنا و ... نام برد. کارشناس رابط کتابخوانی استان اعلام داشت: با همراهی ویکتوریا اعظم کارشناس فرهنگی استان، همکاران ساخت اوریگامی نشانگر کتاب را نیز آموزش دیدند.

فیروزکوهی در پایان این خبر خاطر نشان کرد: این جلسات هر ماه در دو نوبت برگزار خواهد شد. موضوع در نظر گرفته شده برای جلسه بعد، روخوانی کتاب «عاقا اجازه» نوشته محمد مهدی حسین پور مدیرکل کانون استان خراسان رضوی است.  

خان خواندن در ستاد کانون استان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =