برگزاری کلاس های آموزشی همیاران طبیعت در مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه

کلاس های آموزشی ویژه همیاران طبیعت با هدف «اهمیت محیط زیست در زندگی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،در ابتدای این ویژه برنامه حمید حسین پور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه در خصوص این همکاری با مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه گفت: ظرفیت های کانون پرورش فکری شهرستان در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بسیار حائز اهمیت بوده و بهترین مکان برای ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از طبیعت است و کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشورباید با فرهنگ ارزشمند مراقبت از طبیعت آشنا شوند.

در این برنامه حسین پور بیان کرد: اگر شاهد تخریب منابع طبیعی و محیط زیست هستیم، قطعا افراد آموزش های کافی را در سنین پایین در باب اهمیت حفظ و پاسداری از طبیعت دریافت نکرده اند.

حمید حسین پور افزود: اجرای این طرح در قالب همیاران طبیعت با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری بندرلنگه می تواند کودکان و نوجوانان را با اهمیت وجود منابع طبیعی آشنا سازد و آنها را افرادی دوستدار به حفاظت و نگهداری از طبیعت تبدیل کند.

برگزاری کلاس های آموزشی همیاران طبیعت در مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه

صفری پور مسئول مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه افزود: این ویژه برنامه که با هدف «اهمیت محیط زیست در زندگی» در حال جریان است به منظور نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی در کودکان است تا دانش آموزان آموزش های موثر و مفید را در این خصوص دریافت نمایند.

صفری پور افزود:این کارگاه های آموزشی ماهیانه یک بار، در مرکز فرهنگی هنری بندرلنگه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =