کد خبر: 342794
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
اجرای طرح «یاری‌گران زندگی» در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان

طرح «یاری‌گران زندگی» با هدف خودمراقبتی و یاری‌رسانی به نوجوانان نسبت به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین این گروه از جامعه برنامه‌ریزی شده تا بتوانند با همراهی و همفکری در برابر آن ایمن بمانند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، و به گفته‌ی لیلا مهشاد مربی مسوول مجتمع فرهنگی هنری گرگان، با توجه به اهمیت و جایگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم و حاشیه شهر گرگان، اجرای طرح یاری‌گران زندگی برای دو موسسه خیریه جوادالائمه و موسسه خیریه نوجوانان در نظر گرفته شد.

در این روز برای کودکان کارگاه‌های قصه‌گویی از کتاب کوتی کوتی هزار پای دوست داشتنی و نمایش خلاق آن و کارگاه نقاشی با موضوع جانوران دریایی، کاردستی با تکنیک باریکه‌ها و بازی برگزار شد.

نوجوانان نیز در کارگاه‌های علمی با(علم ستاره‌شناسی واخترشناسی) آشنا شده و معرفی منظومه شمسی، ماه، سیارات و فواصل اندازه سیارات و موجودات بیگانه نیز برای آنها صورت گرفت و کتاب کره‌ی ماه توسط مربی نجوم معرفی شد و قرار شد نوجوانان علاقمند عضو انجمن نجوم شوند.

در کارگاه کاردستی نیز نوجوانان با تکنیک باریکه‌ها آثار زیبایی را خلق کردند و در کارگاه بازی به آنها بازی‌های تمرکزی آموزش داده شد.

اجرای طرح «یاری‌گران زندگی» در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =