کد خبر: 342802
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
بازدید 9
نشست علمی"پله پله تا دانایی"

نشست هم اندیشی تقویت فعالیت های علمی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور مدیر کل کانون استان،معاون آموزشی اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور، مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی سراسر استان به صورت مجازی با عنوان "پله پله تا دانایی" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان بوشهر، نشست هم اندیشی تقویت فعالیت های علمی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور سمیه رسولی،مدیر کل کانون استان، آیدین مهدی زاده تهرانی،معاون آموزشی اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور، مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی سراسر استان صبح چهارشنبه ۳ امرداد ۱۴۰۳ به صورت مجازی با عنوان "پله پله تا دانایی" برگزار شد.

در ابتدای این نشست سمیه رسولی، فعالیت های علمی را یکی از ارکان مهم برنامه های کانون عنوان کرد و افزود باتوجه به رویکرد امسال کانون در حوزه پرداختن به نوجوانان، گسترش فعالیت های مرتبط و مورد علاقه نوجوانان از اولویت های کانون استان است که در مراکز فرهنگی هنری باتوجه به پتانسیل های موجود در حال برنامه ریزی و اجراست.

مدیرکل کانون استان بوشهر برگزاری جلسات هم اندیشی در خصوص کیفیت بخشی و گسترش فعالیت ها در کانون استان را از مهمترین بخش های این فرایند عنوان کرد و مربیان را به عنوان صف اول کانون دارای اهمیتی بسزا و راهگشا در بهبود و گسترش فعالیت ها دانست.

در ادامه ی این نشست آیدین مهدی زاده،معاون آموزشی اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور، به بیان رویکردها و چارچوب مورد نظر کانون در فعالیت های علمی پرداخت.

مهدی زاده با بیان این موضوع که ما در کانون به دنبال پرورش دانشمند نیستیم افزود، هدف ما از فعالیت های علمی ایجاد ذهنی کنجکاو و جستجوگر در بین نوجوانان است.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پژوهش کانون، با اشاره به نام کانون پرورش فکری، عنصر تفکر و اندیشه را عنصری مهم و کارکردی در جریان کار کانون دانست و به تشریح این تاکید در عناصر فرهنگ و مذهب و نگاه شرقی پرداخت.

در انتهای این جلسه،فاطمه کازرونی؛رابط علمی کانون استان بوشهر به بیان رویکردها و تشریح برنامه های انجمن علمی کانون در فعالیت های علمی مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر درسال جاری پرداخت.

نشست علمی"پله پله تا دانایی"

نشست علمی"پله پله تا دانایی"

نشست علمی"پله پله تا دانایی"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =