شعرخوانی و تقدیر از عضو نوجوان کانون استان اردبیل در ضیافت شاعرانه

عضو نوجوان کانون استان اردبیل در ضیافت شاعرانه‌ای که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوم مرداد ۱۴۰۳ تدارک دیده شده بود توسط وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرعامل کانون پرورش فکری موردتقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، «ضیافت شاعرانه» با حضور جمعی از شاعران برجسته و نخبگان ادبی باشگاه قاف شامگاه دوم مرداد ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان برگزار شد.

در این ضیافت که رضا مراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حامد علامتی مدیرعامل کانون نیز حضور داشتند؛ شاعران و اعضای نوجوان باشگاه قاف ضمن خواندن بخشی از آثار خود، با دریافت لوح تقدیر به همراه دیوان پروین اعتصامی که از سوی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شده بود، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، فاطمه حسین زاده عضو کانون استان اردبیل و راه‌یافته به باشگاه ملی قاف نیز شعر خود با عنوان «روی دست آفتاب» را در این جمع قرائت کرده و به عنوان یکی از منتخبان برتر این باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

شعرخوانی و تقدیر از عضو نوجوان کانون استان اردبیل در ضیافت شاعرانه

این عضو نوجوان کانون استان اردبیل که از ۹ سالگی عضو کانون شده است، در کارگاه‌های ادبی با مربیگری پری‌ناز ستونه به‌صورت فعال شرکت کرده و در بسیاری از فراخوان‌های ملی، منطقه‌ای و استانی چون دفاع مقدس، طنز یک وعده لبخند، یاغیش سسی حائز رتبه شده است.

فاطمه حسین پور از سال ۱۴۰۰ عضو انجمن شاعران نوجوان بهار ناز کانون اردبیل شد و از سال ۱۴۰۲ نیز به باشگاه ملی قاف راه یافته است.

شایان‌ذکر است زهرا ناصری به‌عنوان عضو ارشد و محنا مصدق از اعضای مراکز کانون استان اردبیل نیز در باشگاه ملی قاف عضویت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =