تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی، در راستای طرح مرکز به مرکز توسط کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی، در راستای طرح مرکز به مرکز توسط کانون کرمانشاه صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان در جمع نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سیاست‌هایی مطابق با اهداف کلان کشوری کانون برنامه‌ریزی شده که برای تحقق آنها نهایت سعی خود را به کار می‌گیریم. نوجوان محوری نیز از سیاست‌ها و اولویت‌هایی است که ما به آن توجه ویژه داریم و با این محوریت، اقدامات و اتفاقات بسیاری را نیز در کانون استان رقم زده‌ایم. 

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی
وی افزود: در حال حاضر نوجوانان کانون کرمانشاه، کارهای بسیار خوبی را اجرایی نموده‌اند که که در نوع خود از اثرگذاری خاصی نیز برخوردار هستند، کارگروه مشورتی نوجوان نیز بهانه‌است تا شما بدانید که در کانون استان برای نظرات و پیشنهادات ارزنده‌ شما اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و تا تحقق ایده‌های شما در کنارتان بوده و شما را همراهی می‌کنیم.

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی
زنجانی تصریح کرد: این شما نوجوانان عزیز هستید که می‌توانید با نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های مختلف، کارهای بزرگی را به انجام برسانید و حتی آغازگر اقداماتی با جهت‌دهی صحیح و اصولی باشید که تاکنون کسی آنها را انجام نداده است و همواره شما نشان داده‌اید که می‌توانید در عرصه‌های مختلف اثرگذار باشید و در  ساختن آینده‌ی این سرزمین نقش مهمی را ایفا کنید.

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی
مدیرکل کانون استان تاکید کرد: در این مدت به‌ویژه در سال‌های اخیر در کانون استان به نوجوانان عزیز و ایده‌های آنها به شکل ویژه‌ای پرداخته شده و خوشبختانه با همراهی‌های صورت گرفته نتایج بسیار مطلوبی را نیز در پی داشته که حتی این طرح‌های پیشنهادی با حمایت‌های انجام شده از جانب کانون، به عرصه رسیده و اجرایی گردیده است. ما معتقد هستیم خلاقیت و استعداد نوجوانان و کارکرد عملی و اندیشه‌ای آنها در پیشبرد اهداف، توسعه و پیشرفت جامعه در عصر حاضر و توجه به ایده‌های ارزنده صاحبان اندیشه گروه سنی نوجوان، ارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد که باید به طور خاص به آن توجه داشت.

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی
در ادامه با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به همراه معاونین و کارشناسان ستادی، در نشست با کارگروه مشورتی نوجوان شهرستان ثلاث‌باباجانی، مسائل و مشکلات حوزه نوجوان شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص بحث و گفتگو شد و از اعضای نوجوان فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... تقدیر شد.

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان مرکز ثلاث‌باباجانی

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =