کد خبر: 342858
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
بازدید 26
راهیابی نوجوانان کانونی به مرحله کشوری جشنواره امید فردا

نوجوانان کانون همدان توانستند در اختتامیه جشنواره امید فردا ویژه دانش آموزان در رشته شاهنامه خوانی به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مسابقات فرهنگی- هنری از فعالیت‌های تربیتی است که به رشد و شکوفایی استعداد و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند. در این مسابقات دانش‌آموزان با هدایت و نظارت مربیان و استادان حاذق به رقابتی سالم می‌پردازند و با فرهنگ و هنر ملی- اسلامی آشنا می شوند.

نزدیک به نیم قرن است که این مسابقات در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود، از این رو جشنواره فرهنگی- هنری امید فردا در راستای تحقق بخشی به اهداف سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری توسط آموزش و پرورش برگزار می شود.

در این جشنواره دانش‌آموزان می‌توانند در بسیاری از رشته‌های هنری مانند رشته‌های آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی و سرود و هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود در بیش از 70 رشته شرکت کرده و به رقابت بپردازند.

آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و دومین جشنواره امید فردا در  دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر در حالی برگزار شد که محمد جواد محسنلو عضو مرکز فرهنگی- هنری قهاوند و مانیا دهقانی عضو مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان در رشته شاهنامه خوانی رتبه اول استان را کسب کرده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند همچنین هدیه عبدی نژاد عضو مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 همدان در همین رشته رتبه دوم استان را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =