کسب عنوان برتر خوشنویسی عضو کارگروه مشورتی در مسابقه ایثار و شهادت کرمانشاه

در مسابقه ایثار و شهادت استان کرمانشاه، عضو نوجوان کارگروه مشورتی مرکز شماره ۱۲ کانون استان، موفق به کسب عنوان برتر در بخش خوشنویسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در مسابقه ایثار و شهادت استان کرمانشاه، عضو نوجوان کارگروه مشورتی مرکز شماره ۱۲ کانون استان، موفق به کسب عنوان برتر در بخش خوشنویسی شد.
همواره توجه به ترسیم آرمان‌های مقدس و ارزش‌های جاویدان شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همچنین صیانت از آرمان‌های شهیدان و قدم برداشتن در راه این عزیزان، از مواردی‌است که به آن توجه شده و تربیت نسل آینده با نگاه به آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز برنامه‌های بسیاری با محوریت ایثار و شهادت و اشاعه این فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان، برگزار گردیده و اعضا با حضور در فعالیت‌های مختلف با محوریت این موضوع، با فرهنگ ایثار و شهادت و مصداق آن در تاریخ اسلام و انقلاب آشنایی پیدا نموده‌اند.
بر همین اساس نرگس قاسمی عضو نوجوان مرکز شماره ۱۲ کانون کرمانشاه و عضو کارگروه مشورتی نوجوانان مدیرکل استان، با حضور در مسابقه‌ای که توسط بنیاد شهید امور ایثارگران استان با موضوع ایثار و شهادت برگزار شد، موفق به کسب عنوان برتر در رشته خوشنویسی گردید.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =