کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی و عکاسی» در کانون برگزار می‌شود

برپایی کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی و عکاسی» یکی از برنامه‌های تخصصی جشنواره ملی عکس نیکوکاری با مشارکت اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه به صورت رایگان روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و مدرس کارگاه مهدی مقیم‌نژاد است.

علاقه‌مندان به هنر عکاسی و دگرگونی‌های آن در عصر حاضر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی اینترنتی festival.kheir.ir مراجعه و فرم‌های ثبت‌نام در این کارگاه را کامل کنند در عین حال از مقررات و شرایط شرکت در جشنواره نیز مطلع شوند.

کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی و عکاسی» در کانون برگزار می‌شود

این جشنواره با هدف گسترش توجه عمومی به فرهنگ نیکوکاری، خیرخواهی و حفظ ارزش‌های نوع دوستی و ترویج نگرش به فرهنگ نیکوکاری در رویدادها و جریان هنری کشور شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و مهلت پایانی ارسال اثر ۱۵ مرداد اعلام شده است.

براساس فراخوان جشنواره ملی عکس نیکوکاری موضوع جشنواره مصادیقی چون وقف، فرهنگ اهدای عضو، تکریم سالمندان، کمک به بیماران خاص، اردوهای جهادی، حمایت از کودکان کار، حمایت از زنان سرپرست خانوار، فقرزدایی، کارآفرینی اجتماعی، خیران مدرسه‌ساز، توانمندافزایی توان‌یابان، مدیریت بحران آب و ... است.

این جشنواره از سوی بنیاد نیکوکاری راهبری آلاء، مرکز فرهنگ نیکوکاری خیرماندگار و خانه هنرمندان ایران با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی و عکاسی» در کانون برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =