مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون اردبیل بهسازی شد

در راستای زیباسازی و شاداب سازی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون اردبیل بهسازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سید خلیل حسینی معاون اداری مالی کانون استان اردبیل از اجرای طرح شاداب سازی و زیباسازی مراکز کانون خبر داد و گفت: در راستای ایجاد فضایی مناسب و دل‌نشین برای فعالیت اعضا، مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون اردبیل بهسازی شد.
وی با اشاره به اینکه شاداب سازی دیگر مراکز کانون استان نیز در دستور کار معاونت اداری مالی قرارداد، اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات لازم، رنگ‌آمیزی محیط داخلی، میز و صندلی اعضا و نرده‌ها و قفسه‌ها، نوسازی پرده‌ها و بهسازی حیاط و محوطه مراکز در حال انجام است.
حسینی افزود: در این خصوص تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه صرف شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان فصل اعتبارات نیازمندی‌های ضروری مراکز را در جهت فراهم ساختن فضایی شاداب برطرف کنیم.
معاون اداری مالی کانون استان خاطرنشان کرد: کار نوسازی ۱۵ تابلوی مراکز کانون استان با استفاده از طرح مصوب و ارسالی از سوی ستاد انجام‌شده و تا پایان شهریور نیز با نصب تابلو در هفت مرکز دیگر تمامی تابلوهای ورودی مراکز نوسازی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =