برنامه داشته باشید پول از ما بگیرید

معاون توسعه ومدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان گفت: من یک شعار دارم، برنامه داشته باشید پول از ما بگیرید به استان های که برنامه نداشته باشند بودجه اختصاص نمی دهیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه ومدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور در همایش معاونین مالی ستادی و استانی که در شهر یاسوج در حال برگزاری است عنوان کرد:من یک شعار دارم، برنامه داشته باشید پول از ما بگیرید به استان های که برنامه نداشته باشند بودجه اختصاص نمی دهیم.

امین کمالوندی در همایش آموزشی معاونین اداری مالی استانهای کشور که در شهر یاسوج در حال برگزاری است عنوان کرد: مدیر جوان و جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مدت کوتاه خیلی خوب عمل کردند و جز مدیران فکور و پرکار کشور هستند.
وی با تشکر از مدیران ستادی معاونت مدیریت توسعه گفت: بعد از گذشته ۸ سال چنین جلسه  برگزار شده است.
کمالوندی افزود: هدف از انتخاب استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج به عنوان میزبان این همایش شناسایی استانهای پرظرفیت وتوانمند است.
معاون توسعه مدیریت ومنابع کانون کشور با اشاره به عدم شناخت مسؤلان استان ها از هم دیگر عنوان کرد: ما با هم دیگر ارتباط نداریم و انتقال تجربه صورت نمی گیرد و این یکی از اتفاقات بدی است که در کانون دارد رخ می دهد و نقطه ضعف بزرگی است‌.
وی با بیان اینکه تمام چهره کانون باید کودکانه باشد گفت: ما به شدت علاقمندیم نیروی های خدماتی را همانند آموزش و پرورش بابای کانون معرفی کنیم. 
کمالوندی با اشاره به اینکه وظیفه ما راه باز کردن است نه راه مسدود کردن افزود: هنر این است که از راه بسته منفذ باز کنیم که کار صورت بگیرد اگر توانستیم این کار انجام دهیم می توانیم معاونت منابع توسعه باشیم.
وی با تاکید بر اینکه باید برای کودکان ونوجوانان کشور کار کنیم اظهار کرد: کودکان ونوجوانان ایران بهترین امکانات دارند اما در اختیارشون قرار نمی گیرد.
کمالوندی گفت: دست فرماندار آوج را به جهت اینکه یک اتاق بازی برای کودکان تدارک دیده بود و باعث خوشحالی انها شد بوسیدم.
وی خطاب به معاونین مالی اظهار کرد: جسور باشید وتجربه ها تون منتقل دهید؛ با خیرین وارد مذاکره شوید،زیرا آنها ظرفیت های کانون را نمی شناسند و و نمی دانند چه تاثیر زیادی در تربیت کودکان و نوجوانان دارد.

همایش آموزشی معاونین، روسا و کارشناسان مالی و اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۹ الی ۱۱ مرداد در یاسوج در حال برگزاری است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =