برای تحقق اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه مند در  کانون تلاش کنیم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در همایش آموزشی معاونین مالی استانهای کشور عنوان کرد باید تلاش کنیم دو مولفه اعتماد مردم و نیروی انسانی کارآمد، دغدغه مند و جهادی نماد کانون باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد امیر سلیمان شهبازی در این همایش که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است با تشکر از مجموعه مدیریت کانون کشور اظهار کرد: آن چیزی که برای من خیلی ارزشمند است و درس بزرگی برای من در این مدت بوده مدل مدیریتی است که در ستاد کانون کشور وجود دارد.
وی افزود: مدل مدیریتی که کانون کشور هست شخص نیست یک سیستم است که هر کسی کمک می کند که دیگری رشد کند، از این مفهوم زیبا در روان شناسی تحت عنوان علاقه اجتماعی یاد می شود.
شهبازی اظهار کرد: مفهوم کانون بر این بنا شده است که ما کمک کنیم تا دیگران رشد کند و این اتفاق در سطح کلان کانون به زیبایی مشاهده می شود.
وی با اشاره به اینکه امروزه در دنیای روان شناسی اجتماعی و شغلی، مدیران را به سه دسته تقسیم می کنند، گفت: دسته اول مدیران مشکل مدار هستند یعنی دنبال این هستند که میز و صندلی خود را به هر قیمتی حفظ کنند، این دسته در دنیای سنتی زندگی کرده اند و نمی توانند راهبری اساسی جهت رشد و توسعه جامعه را داشته باشند.
شهبازی دسته دوم مدیران را مسله مدارها ذکر کرد و افزود: این دسته اونایی هستند که هم می خواهند یک نامی داشته باشند و هم صندلی خود را حفظ کنند و در دنیای مدرن روی مهارت ها متمرکز هستند.
مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران نوع سوم را  مدیران دغدغه مند یاد کرد و گفت: این دسته از مدیران اونایی هستند که کار می کنند برای اینکه دیگران رشد کنند انهایی که زحمت می کشند جامعه به سمت شکوفایی سوق داده شود.
شهبازی افزود: مسله ای که ما امروز در کانون به خوبی می بینیم اعتمادی است که مردم به ما دارند و این سرمایه اولیه ماست که باید قدر دان آن باشیم .
وی دومین سرمایه کانون را نیروی انسانی دانست و گفت: در سطح کلان مدیریت کانون تمرکز روی رضایت نیروی انسانی است‌.
شهبازی با اشاره به اینکه سومین سرمایه کانون، زمان است افزود: در شعار تابستانتو بساز زمانی را برای ما مشخص شده که شروع و پایان دارد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم دو سرمایه اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه مند و جهادی نماد کانون باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =