اردوی علمی، نجومی«به آسمان نگاه کن»، ویژه «شهاب باران برساوشی»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تور علمی – نجومی «به آسمان نگاه کن»( ویژه شهاب باران برساوشی) را در شهرستان طالقان برگزار می‌کند

    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، محل برگزاری این اردو اردوگاه «شهید طالقانی» در روستای «میناوند» شهرستان طالقان در نظر گرفته شده است.

در این اردو که مخصوص کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۵ سال همراه با مادرانشان است، علاوه بر رصد بارش شهابی برساوشی ، کارگاه‌های رصد ماه و صورت‌های فلکی، عکاسی و نقاشی نجومی با حضور کارشناسان این حوزه‌ها برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان تا روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳مهلت دارند  برای ثبت نام و حضور در این اردو که از عصر روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ظهر روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ادامه خواهد داشت، به نزدیکترین مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مراجعه و ثبت نام کنند.

نشانی مراکز کانون پرورش فکری را می توانید از اینجا  مشاهده کنید.

گفتنی است هزینه این اردو برای بزرگسالان یک میلیون تومان، برای کودکان و نوجوانان ۸۰۰ هزار تومان و برای اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۶۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است که این هزینه‌ها شامل سرویس ایاب و ذهاب، اسکان، شام و صبحانه خواهد بود .

 بارش شهابی بَرساوُشی یکی از مهم‌ترین بارش‌های شهابی سالیانه است که  بیشینهٔ نرخ ساعتی سرسویی این بارش غالباً در حدود ۱۰۰ است. این بارش شهابی از تودهٔ ذرّات برجای‌مانده از دنباله‌دار سوئیفت‌تاتل به وجود می‌آید .

اردوی علمی، نجومی«به آسمان نگاه کن»، ویژه «شهاب باران برساوشی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =