سومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه

سومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه، به صورت حضوری و مجازی با حضور نوجوانان مراکز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، سومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه، به صورت حضوری و مجازی با حضور نوجوانان مراکز استان برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده توسط نوجوانان در مراکز و با مروری بر مصوبات نشست‌های قبل، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی فرصتی‌است تا هم‌افزایی بیشتری صورت پذیرد و شما در امور رسانه‌ مراکز بتوانید به‌روز و سریع، ارتباطات لازم را برقرار کنید. شما عزیزان باید تلاش کنید تا اتفاقات خوبی را در زمینه رسانه‌ برای کانون استان رقم بزنید و در این زمینه با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند پیش بروید.
وی افزود: ارتباط با مسئولین مراکز، راه‌اندازی فعال کانال، ایجاد محتوا، ایجاد تیم رسانه‌ای در مراکز و... از اقداماتی‌است که توسط شما انجام می‌پذیرد و با شناسایی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای در مراکز خود، شبکه‌سازی کنید و بازتاب رسانه‌ای هدفمندی را از فعالیت‌های کانون داشته باشید و این بخش را مدیریت کرده و جلو ببرید و یک بانک جامع از اطلاعات دریافتی خود تشکیل دهید.
زنجانی تصریح کرد: گام بعدی این است که روی تولیدات رسانه‌ای از فعالیت‌های مراکز برنامه‌ریزی کنید و در این زمینه با دقت عمل نمایید، بحث ارتباط با رسانه‌های محلی هم بسیار مهم است تا برنامه‌های کانون را به دیگر مخاطبان تعمیم دهید. گذاشتن برنامه‌های زنده در صفخات خود از برنامه‌های کانونی هم راه‌کاری است که بازخورد خوبی را در پی خواهد داشت.

سومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه
مدیرکل کانون استان تاکید کرد: شما باید به فعالیت‌های مراکز خود نگاه رسانه‌ای داشته باشید و از آنها بازتاب رسانه‌ای ایجاد کنید و چون نقش اصلی شما کار رسانه است پس باید کار شما خروجی رسانه‌ای هم داشته باشد؛ همچنین با ایجاد هم‌افزایی، گاهی کنار هم کار کنید و محصول مشترک داشته باشید و با ایجاد مشارکت توان خود را بالاتر ببرید و حتی اتصال رابطان رسانه را با کارگروه مشورتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برقرار کنید.
شبکه‌سازی، افتتاح کانال با ادبیات نسل امروز و نوجوان‌پسندانه، پویش نوجوان‌ اثرگذار، نحوه استفاده از رسانه در فعالیت‌های اربعینی و تولید محتوا از برنامه‌های اربعینی در کانون، ساخت پادکست‌های خبری، ارتباط با کانال‌های خبری، گذاشتن برنامه‌های زنده از فعالیت‌های مراکز، اجرای مشترک کار بین مرکزی با خروجی رسانه‌ای، کارهای آموزشی در زمینه رسانه، توجه به مناسبت‌ها و برنامه‌ها، معرفی کتاب‌های کانون، ایجاد گروه‌های اطلاع‌رسانی، اجرای پوسترهای مناسبتی و... از مباحثی بود که طرح شد و در مورد هر یک بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
در ادامه هر یک از رابطان به صورت حضوری و برخط به ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه رسانه در مراکز خود پرداختند؛ سپس مدیرکل کانون استان، سوگند میرزایی عضو نوجوان توانمند و فعال کانون کرمانشاه را، با اعطای حکمی به عنوان دبیر نشست رابطان رسانه در استان معرفی کرد. در پایان نیز دبیر نشست رابطان رسانه با ارائه‌ی پاورپوینت به تبیین برنامه‌ها و اهداف رسانه‌ای و برنامه‌ریزی در این خصوص پرداخت.

سومین نشست رابطان رسانه کانون کرمانشاه

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =