کد خبر: 343016
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۰
بازدید 43
برگزاری نشست تخصصی «از این باغ شرقی» در کانون سمنان

نشست تخصصی «از این باغ شرقی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست تخصصی ادبیات کودک با عنوان «از این باغ شرقی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

این نشست تخصصی با رویکرد بازنویسی حکایت‌های گلستان سعدی و بزرگداشت مرحوم «مهدی آذریزدی» در سالن جلسات کوثر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی «از این باغ شرقی» در کانون سمنان

مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان که خود از دانش‌آموختگان و ناقدان ادبیات کودک و نوجوان است، در این نشست، درباره خدمات شایان توجه مرحوم «مهدی آذریزدی» در حوزه ادبیات کودک و نوجوان سخن گفت و یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

فاطمه سرمشقی، نویسنده و منتقد ادبی حوزه کودک و نوجوانان در این نشست که شماری از کودکان و نوجوانان عضو انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نیز در آن حضور داشتند، درباره شیوه‌های بازنویسی حکایت‌های گلستان سعدی صحبت کرد.

برگزاری نشست تخصصی «از این باغ شرقی» در کانون سمنان

پخش کلیپ بزرگداشت مرحوم آذریزدی، پخش پویانمایی بازنویسی متون کهن، برگزاری کارگاه بازنویسی آثار کهن و ... بخش‌هایی از نشست تخصصی «از این باغ شرقی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تخصصی بود.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =