شورای خانواده با عنوان عصرانه‌ی چای خنده پهلو برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک نهاد تاثیرگذار تربیتی و متولی حوزه کودک و نوجوان، تلاش می‌کند تا با نقش‌دهی به خانواده‌ها و بهره­‌مندی از ظرفیت ایشان به عنوان یک حامی، در فرایندها و برنامه‌ریزی‌ها و مشارکت در فعالیت­های فرهنگی، هنری، ادبی؛ باعث ارتقاء ظرفیت­‌ها و توانایی­‌ها و رونق­‌بخشی بیشتر مراکز شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳، مرکز فرهنگی هنری شماره یک ابرکوه شورای خانواده را با عنوان"عصرانه‌ی چای خنده پهلو" در قالب دورهمی مادر دختری، در پارک ملت این شهرستان برگزار کرد.

این برنامه که در راستای طرح مراکز نوجوان محور، خانواده محور و کارگاه‌های حال خوش زندگی با هدف برقراری ارتباط صمیمانه مادر و دختر برگزار شد؛ بیش از پانزده عضو نوجوان مرکز شماره یک ابرکوه عصری شیرین را به همراه مادران و مربیان خود تجربه کردند. در این دورهمی مادران تجربه‌های بامزّه خود را از دوران کودکی دخترانشان تعریف کردند و خنده‌های شیرینی را به اعضای دورهمی هدیه کردند، همچنین چالش‌هایی که اعضا مطرح کردند در این دورهمی بررسی شد و در انتها بازی والیبال گروه مادران و دختران و همچنین طناب کشی و بازی در شهربازی، عصری خاطره انگیز را برای اعضا به یادگار گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =