کد خبر: 343061
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
بازدید 139
وبینارتوسعه و ترویج کتابخوانی درکانون لرستان برگزارشد

باحضور مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان وبینار توجیهی توسعه و ترویج کتابخوانی به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ وبینار توجیهی توسعه و ترویج کتابخوانی باحضور مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با هدف تبیین و تشریح شیوه‌نامه‌ توسعه و ترویج کتاب خوانی به صورت برخط درخرم آباد برگزار شد.
در این نشست کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان لرستان به بررسی بخش های مختلف و نحوه چگونگی اجرای آن در مراکز پرداخت.
براساس این خبر: کتابال و هدایت گروهها در جهت اجرای ایده ها، پویش ملی یک کتاب مهمان ما و تاکید بر همراهی خانواده ها تولید پادکست، عکس سلفی کتابخانه ای، نحوه فعالیت باشگاههای کتابخوانی در مراکز، تشکیل باشگاه مربیان کتابخوان تشریح شد.

وبینارتوسعه و ترویج کتابخوانی درکانون لرستان برگزارشد
درادامه این جلسه گلشن حسنوند کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به برگزاری نشست های مجازی پویش ترویجی همه جا با کتاب و نحوه اجرای آن در شهرستان ها و اماکن عمومی و پر تردد و مهرواره کتاب و کتاب خوانی و لزوم برنامه ریزی جهت اجرای فعالیتهای فرآیند محور اشاره کرد و در خصوص آن توضیح داد.  
دربخش بعدی؛ برپایی نشست های شورای والدین، شورای نوجوان، برنامه های تابستان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.  
این نشست برخط با پرسش و پاسخ و ارائه نظرات و پیشنهادهای مربی مسئولان و کارشناسان به پایان رسید.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =