درخشش عضو کانون پرورش فکری مرکز جونقان در مسابقه بین المللی هیکاری ژاپن

عضو مرکز فرهنگی هنری جونقان موفق به کسب دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی «هیکاری» کشور ژاپن در سال٢٠٢٣ شد. آوینا جهانبازی ٩ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری کانون جونقان با مربیگری خانم نیلوفر کیانی مقدم موفق به کسب دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، یکی از فعالیت‌های انجمن ای_نو_هیکاری ژاپن، برگزاری مسابقه سالانه نقاشی برای کودکان است. این مسابقه سالانه با امید ایجاد دوستی و درک متقابل کودکان سراسر جهان برگزار می‌شود.

در این دوره، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ایران به‌عنوان تسهیلگر فرهنگی (با همکاری شرکت دنیای ماه پیشونی و گروه کارآفرینی پنتر)، می‌کوشد تا از طریق فرایند اطلاع‌رسانی، ایجاد انگیزه، جذب مخاطب، جمع‌آوری و ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه، حضور نقاشی کودکان ایران را در این دوره فراهم آورد.

این مسابقه موضوع آزاد (بیان احساسات شخصی) دارد و برای کودکان ۶ تا ۱۵ سال مناسب است.

«آوینا جهانبازی» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جونقان در استان چهارمحال و بختیاری پس از خلق اثر نقاشی موفق به کسب دیپلم افتخار « سی و یک‌مین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن» شد.

گفتنی‌ست فراخوان سی و یکمین دوره از جشنواره هیکاری ژاپن در اوایل سال ۱۴۰۲ منتشر شد و متقاضیان تا ۲۰ شهریور فرصت داشتند تا با ارسال آثارشان در این رویداد شرکت کنند. اسامی منتخبان در ابتدای سال جاری منتشر و هم‌اکنون جوایز و لوایح تقدیر آنان به دستشان رسید.

درخشش عضو کانون پرورش فکری مرکز جونقان در مسابقه بین المللی هیکاری ژاپن

درخشش عضو کانون پرورش فکری مرکز جونقان در مسابقه بین المللی هیکاری ژاپن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =