کد خبر: 343159
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
بازدید 110
ورک‌شاپ نحوه‌ آموزش خودمراقبتی به کودکان برگزار شد

ورک‌شاپ «نحوه‌ آموزش خودمراقبتی به کودکان» در حالی برگزار شد که مرکز شماره ۹ میزبان دانشجویان دوره تربیت مربی، مربیان کودک و نوجوان و والدینی بود که در فراخوان این ورک‌شاپ ثبت‌نام کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، ورک‌شاپ «نحوه‌ آموزش خودمراقبتی به کودکان» در حالی برگزار شد که مرکز شماره ۹ میزبان دانشجویان دوره تربیت مربی، مربیان کودک و نوجوان و والدینی بود که در فراخوان این ورک‌شاپ ثبت‌نام کرده بودند.

شیرین دادخواه کارشناس فرهنگی کانون قم در حاشیه برگزاری این ورک‌شاپ گفت: این ورک‌شاپ که عنوان آموزش خودمراقبتی به کودکان را در خود دارد پس از نیازسنجی از والدین و مربیان ما را بر آن داشت تا با مکاتبات صورت گرفته با مؤسسه‌ی آوینا ۸ جلسه‌ی از پیش تعیین شده‌ی این آموزش در دو ساعت، به صورت چکیده توسط استادان این بحث آماده شده تا نیاز این دوستان در این بحث مرتفع شود.

ورک‌شاپ نحوه‌ آموزش خودمراقبتی به کودکان برگزار شد

دکتر مجیب سنایی مهر و فاطمه سنایی مهر به اختصار به مباحثی با عنوان «آموزش جنسی به کودکان چگونه است؟»«کودکان چگونه با مسایل جنسی روبرو می‌شوند و نقش والد چیست؟»«هویت جنسی»«تماس امن و نا امن چیست و اگر با تماس نا امن مواجه شدیم راهکار چیست؟»«شناخت مراحل رشد روانی و جنسی کودک و شناخت احساسات کودک» و «انحراف جنسی و راههای مواجه با آن» پرداختند و در طول ارائه‌ی این موارد سوال و گفتگو نیز با حاضرین انجام می‌شد.

در این ورک‌شاپ که به همت موسسه آوینا با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، ۸۰ نفر مهمان آن پس از این ورک‌شاپ دو ساعته، گواهینامه‌ی حضور گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =