کد خبر: 343187
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در کانون انگوت آغاز شد

با مشارکت اداره بهزیستی و حضور اعضای نوجوان دختر، اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران موسوم به «مانا» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انگوت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، افسانه سادات مزین مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون انگوت در این خصوص گفت: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان با هدف سنجش نقاط ضعف و قوت اعضای نوجوان و شناخت آنان از توانمندی‌هایشان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی  از روز سه‌شنبه ۱۶ مردادماه سال ۱۴۰۳ در این مرکز به اجرا درآمد.

مزین با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره بهزیستی انگوت اجرا می‌شود، بیان داشت: شناخت از محیط اجتماعی، آگاهی از توانایی‌ها و ارتقای مهارت‌های اجتماعی در جهت پیشگیری از بروز برخی مشکلات در سنین نوجوانی و تقویت مهارت‌های کار گروهی و روحیه مشارکت طلبی از دیگر اهداف این طرح است.

اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در کانون انگوت آغاز شد

وی تصریح کرد: در اولین جلسه از اجرای این برنامه اعضای مرکز پس از گروه‌بندی، تجربه کار گروهی به‌ شکل عملی را در قالب اجرای یک پروژه کسب کردند که مرضیه نونهال تسهیلگر اداره بهزیستی و کارشناس طرح مانا در حین اجرای این فعالیت، تعارض در کار گروهی و چگونگی مدیریت آن را برای حاضران تشریح کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به‌صورت فرایندی و طی جلسات مختلف ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =