کد خبر: 343191
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
بازدید 85
چهل روز عاشقانه در ورک‌شاپ دکوپاژ کانون قم

با آغاز ماه صفر و در راستای شعار «با حسین(ع) تابستونتو بساز»، ورک‌شاپ «دکوپاژ چهل روز عاشقانه» در حالی برگزار شد که مرکز شماره ۶ میزبان ۴۰ عضو فعال و هنردوست مراکز استان و مربیان خوش ذوق  آنها بود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، با آغاز ماه صفر و در راستای شعار «با حسین(ع) تابستونتو بساز»، ورک‌شاپ «دکوپاژ چهل روز عاشقانه» در حالی برگزار شد که مرکز شماره ۶ میزبان ۴۰ عضو فعال و هنردوست مراکز استان و مربیان خوش ذوق  آنها بود.

در این ورک‌شاپ هنری که با رویکرد مذهبی-عاشورایی برگزار شد، اعضا و مربیان با راهنمایی مهین رئوف، استاد این ورک‌شاپ اقدام به ساخت و ترکیب تصاویر روی بشقاب‌های سفالین کردند تا بعد از چسباندن این تصاویر، بشقاب‌ها را با رنگ و خلاقیت هنرمندانه تکمیل و یک اثر دکوپاژ خلق کنند.

۴۰ روز عاشقی در ورک‌شاپ دکوپاژ کانون قم

مهین رئوف در حاشیه این ورک‌شاپ گفت: هنر در هر زمینه‌ای رسالت خود را انجام می‌دهد و چه بهتر که این هنر در راستای فطریت ما که همان آزادی و آزادگی و نمونه‌ی شاخص آن، امام سوم شیعیان باشد. دکوپاژ یک هنر اصیل است که قطعا این وظیفه روی دوش تک‌تک ما که نام هنرمند را به دوش می‌کشیم است تا نگذاریم این هنر به فراموشی سپرده شود. ما در منزل بزرگترهایمان حتما بشقاب‌ها یا گنجه‌های پر از نقش و نگار را دیده‌ایم و لذت برده‌ایم اما چندی‌است که جای خالی این هنر زیبا در خانه‌هایمان خالی شده است. ما اینجا ذهن نوجوان را قلقلک خواهیم داد و اگر از ایشان دو نفر این هنر را ادامه دهد کافی‌است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برگزاری ورک‌شاپ‌های فرهنگی هنری در جذب و ماندگاری اعضای نوجوان بسیار درخشان ظاهر شده و این مهم جز با شناخت مخاطب و درک روحیه‌ی آنان ساخته نبوده است.

۴۰ روز عاشقی در ورک‌شاپ دکوپاژ کانون قم۴۰ روز عاشقی در ورک‌شاپ دکوپاژ کانون قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =