« تابستان با سینمای کانون» در مراکز کانون هرمزگان در حال اجراست

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در برنامه ‌ای با عنوان «تابستان با سینمای کانون» ۱۲۵ عنوان از فیلم‌های کانون را در تابستان تماشا می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسراستان در برنامه ‌ای با عنوان «تابستان با سینمای کانون» همزمان با سراسر کشور، ۱۲۵ عنوان از فیلم‌های کانون را در تابستان امسال تماشا می کنند. این فیلم‌ها مجموعه‌ای از آثاری است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی بیش از ۵۸ سال فعالیت خود تولید کرده و برخی از این آثار نیز از جمله تولیدات جدید کانون در سال‌های اخیر است.

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری در راستای این فعالیت فرهنگی در رشد و پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت: در سینما کانون، هر روز یک فیلم جذاب برای مخاطبان کودک و نوجوان و در مواردی خانواده‌های آنها، در مراکز کانون استان به نمایش درمی‌آید که از محصولات و تولیدات کانون پرورش فکری است.

پشتکوهی هدف از اجرای این طرح در مراکز کانون استان را نمایش فیلم با رویکرد تربیتی و کاهش آسیب های اجتماعی کودک و نوجوان در آینده عنوان کرد و افزود: در تولید آثارسینمایی کودک و نوجوان باید به این رویکرد توجه کرد که فیلم برای جامعه هدف باشد نه درباره آنها، به این معنا که مخاطب بتواند با شخصیت های داستان همزاد پنداری کند و به تدریج اندوخته اجتماعی برای ورود به دنیای بزرگسالی پیدا کند.

وی افزود: در همین راستا مربیان کانون به معرفی فیلم به نمایش در آمده پرداخته و توضیحات آن را برای مخاطبان تبیین می‌نمایند و با اعضا درباره فیلم به گفت گو می پردازند .

مدیرکل کانون هرمزگان با بیان اینکه امسال کودکان ونوجوانان هرمزگانی در مراکز سراسر استان تابستان متفاوتی را تجربه کرده اند اعلام کرد: تابستان امسال مراکز کانون هرمزگان با اجرای طرح «تابستان با سینمای کانون» میزبان ۴۰۷۴ کودک و نوجوان در ۲۰۹ اجرا نمایش بوده اند در این رویداد فرهنگی اعضا ضمن حضور و استفاده از کارگاه‌های عمومی و تخصصی، از فعالیت‌های فوق برنامه کانون پرورش فکری همچون اکران فیلم‌های تولید شده در حوزه کودک و نوجوان بهره‌مند شدند.

گفتنی است،نمایش این فیلم‌ها از ۸ خرداد آغاز شده و تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در مراکز کانون هرمزگان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.

« تابستان با سینمای کانون» در مراکز کانون هرمزگان در حال اجراست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =