کد خبر: 343271
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
بازدید 39
عضو کانون کرمان رتبه دوم جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاوت» را کسب کرد

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» و در رشته پویانمایی مقام دوم را به دست آورد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، آراد نعیمی عضو نونگاه مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک رفسنجان با انیمیشن «صدای بال لک‌لک‌ها» رتبه دوم مرحله استانی جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» را کسب کرد.

بنابر این خبر، ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در مرحله استانی در کرمان، در پنج بخش برنامه‌های کاربردی، پویانمایی و موشن، برنامه‌های صوتی و تصویری، سایت‌ها، پیام‌رسان‌ها و پیام‌های مجازی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با دریافت ۲۹۸ اثر برگزار شده است.

این در حالی است که، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و جمعی از فعالان فضای مجازی در شهرستان سیرجان برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شد.

بر همین اساس، سه برگزیده هر بخش به جشنواره کشوری معرفی شدند و چهار اثر از استان کرمان در مرحله کشوری رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود، آراد نعیمی عضو کارگاه انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک رفسنجان به مربی‌گری مریم حسین‌پور است.

عضو کانون کرمان رتبه دوم جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاوت» را کسب کرد

عضو کانون کرمان رتبه دوم جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاوت» را کسب کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =