کد خبر: 343280
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
بازدید 14
اجرای نمایش «طبیب سه ساله» در کرج

همزمان با شهادت حصرت رقیه (س) نمایش «طبیب سه ساله»، کاری  از گروه فرهنگی، هنری راویه به صورت رایگان در سالن نمایش مرکز مجتمع کانون کرج یه روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، گروه راویه، پس از اجرای نمایش‌های  سپیده، رفراندوم در درست ترین نقطه تاریخ، دروازه ساعات و رقص در آتش این‌بار نمایش طبیب سه ساله را با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه برده است . 

این نمایش که اشرف رفیعی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، حکایت دختری است نابینا که به همراه مادر برای مداوای چشمانش از سرزمینی راهی  شام میشود و در آنجا با افراد گناهکار روبرو شده و داستان ادامه پیدا می‌کند.

این نمایش که ویژه‌ی بانوان است،  روز جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ اجرا شد و  شنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت حصرت رقیه، ساعت ۱۶:۳۰، پذیرای مشتاقان خواهد بود.

اجرای نمایش «طبیب سه ساله» در کرج

اجرای نمایش «طبیب سه ساله» در کرج

بانوان علاقه‌مند به حضور در این نمایش در پیام رسان ایتا به نشانی‌هایravvieh و L_K_tch پیام داده و پس از قطعی شدن ثبت نام به نشانی  کرج خیابان شهید صدوقی( ساسانی) ، انتهای خیابان نامجو، مجتمع آفرینش های فرهنگی هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مراجعه کنند.

شماره تماس پشتیبانی:  ۰۹۳۸۶۵۲۴۱۲۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =