برگزاری میز خدمت در شهرستان گرمی و انگوت/ معاون کانون استان به درخواست‌های اولیا پاسخ داد

با برپایی میز خدمت در مراکز فرهنگی هنری شهرستان‌های گرمی و انگوت، معاون اداری و مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ضمن گفتگو با اولیا به سؤالات و درخواست‌های آنان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان‌های گرمی و انگوت و حضور مدیران کل برای پاسخ به مطالبات مردمی، سید خلیلی حسینی معاون اداری و مالی کانون استان در نشستی صمیمی با والدین اعضا به سؤالات و درخواست‌های حاضران پاسخ داد.

بر اساس این گزارش در این نشست که روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه سال ۱۴۰۳ و با شرکت نزدیک به ۲۰ نفر که از مادران اعضا برگزار شد، معاون اداری مالی کانون استان با تشریح اهداف و برنامه‌های سازمانی به ارائه گزارشی از دستاوردها و عملکردهای کانون استان پرداخت.

همچنین مراجعه‌کنندگان با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود خواستار اجرای مواردی از قبیل افزایش تعداد و زمان کارگاه‌ها، راه‌اندازی مرکز پیش‌دبستانی و کتابخانه سیار، برگزاری کارگاه‌های موسیقی، چرتکه، پخش پویانمایی‌ سینمایی بچه زرنگ، برگزاری انجمن شعر و ادب برای اعضا و والدین، ارسال کتاب‌های متنوع برای کودکان، افزایش وسایل بازی‌های فکری، تجهیز مرکز به لوازم علمی مانند میکروسکوپ، کره، کیت‌های آزمایشگاهی و ... افزایش نیروی انسانی با جذب مربی در کانون شهرستان گرمی بودند.

برگزاری میز خدمت در شهرستان گرمی و انگوت/ معاون کانون استان به درخواست‌های اولیا پاسخ داد

همچنین در بازدید معاون اداری مالی از کانون انگوت در عصر همین روز، پس از گزارش مربی مسئول مرکز از طرح‌های عمرانی انجام یافته، نیازهای تعمیراتی و تجهیزاتی مرکز مورد بررسی قرار گرفت و با در نظر گرفتن اولویت‌ها مقرر شد تعمیرات میز و صندلی‌های کودک و نوجوان، تریبون و برخی موارد مطرح‌شده انجام گیرد.

گفتنی است در این سفر یک‌روزه که با همراهی نادر آزاددل، کارشناس نظارت بر طرح‌های عمرانی کانون استان صورت گرفت، از ساختمان مرکز فرهنگی هنری زهرای گرمی (موران) نیز بازدید به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =