نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با نیروهای پاره‌وقت

در راستای توسعه و تقویت منابع انسانی، نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با نیروهای پاره‌وقت کل استان، به صورت حضوری و مجازی، انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای توسعه و تقویت منابع انسانی، نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با نیروهای پاره‌وقت کل استان، کارشناسان و مسئولان ستادی، به صورت حضوری و مجازی، انجام گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از زحمات همکاران پاره‌وقت گفت: شما مربیان عزیز سرمایه‌های ارزشمند کانون استان هستید و همواره در اجرای فعالیت‌ها اهتمام داشته و تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته‌اید تا کودکان و نوجوانان این مرزو بوم را در عرصه تخصصی خود به سرانجام برسانید و با توجه به اینکه بسیاری از شما سال‌هاست که در کانون در حال کار هستید نتایج عملکرد خود را با به نتیجه رسیدن آن در کودکان و نوجوانانی که هم‌اکنون در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... حرفی برای گفتن دارند و به موفقیت رسیده‌اند؛ می‌بینید و این شما هستید که با تجربه و تخصص خود مسیر استعدادهای اعضا را کشف نموده و به شکلی خلاق به آن جهت می‌دهید تا کودکان و نوجوانانی آینده‌ساز را تعلیم و تربیت نمایید.

نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با نیروهای پاره‌وقت
وی افزود: ما هم در مجموعه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، زحمات شما مربیان ارزشمند را قدر می‌نهیم و تلاش داریم تا اتفاقات خوبی را که تاکنون با وجود آنچه که در کانون گذشته، رقم بزنیم. در حال حاضر نیز با زحمتی که مدیرعامل کانون کشور کشیده و راه را برای تبدیل وضعیت شما عزیزان هموار ساخته، به یاری خداوند شرایطی فراهم آمده تا این مهم محقق گردد و این تبدیل وضعیت کمکی باشد تا شاهد ایجاد انگیزه بیشتر و فعالیت‌های بهتر در کانون باشیم.
در ادامه مدیرکل کانون استان فرآیند نحوه‌تبدیل وضعیت نیروهای پاره‌وقت را تشریح و در خصوص آن توضیحات لازم را ارائه داد سپس مربیان پاره‌وقت سوالات خود را در این زمینه مطرح نموده و ابهاماتی که موجود بود رفع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =