کد خبر: 343348
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
بازدید 25
مراکز شماره ۸ و ۱۰ به سوگ «دردانه» نشستند

منصوره محمدحسینی: تقویت روحیه‌ی همکاری، ایجاد حس هم‌دردی، افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان و ... از دلایل برپایی این ویژه‌برنامه‌هاست که این هم خود یک حرکت دینی آئینی و مذهبی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در صبح و شب روز شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ویژه برنامه‌ «دردانه» به مناسب شهادت حضرت رقیه(س) در مراکز شماره ۸ و ۱۰ برگزار شد.

این ویژه برنامه که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از اعضا و والدین در سالن همایش‌های مرکز شماره ۸ و محوطه مرکز پردیسان انجام شد با قرائت قرآن آغاز و با قصه‌گویی، اجرای سرود، معرفی شخصیت حضرت رقیه(س)، شعرخوانی، معرفی کتاب و اجرای نمایش ادامه پیدا کرد.برگزاری نمایشگاه سفال از نمادهای عاشورایی دست‌ساخته‌های اعضای کانون در سالن کودک از فعالیت‌های جنبی ویژه برنامه مرکز شماره ۸ بود.

مراکز شماره ۸ و ۱۰ به سوگ «دردانه» نشستند

منصوره محمدحسینی مسئول مرکز شماره ۸ کانون قم از دلایل برپایی «دردانه» گفت: این ویژه برنامه که از صفر تا صد آن توسط اعضای انجمن نوجوان مرکز شکل گرفته در دل خود چندین امر مهم مانند تقویت روحیه‌ی همکاری، ایجاد حس هم‌دردی، افزایش اعتماد به نفس در نوجوانان و ... را پایه‌ریزی می‌کند که همین از دلایل برپایی این ویژه‌برنامه‌هاست که این هم خود یک حرکت دینی آئینی مذهبی است.

مجتمع فرهنگی‌هنری پردیسان، مرکز شماره ۱۰ کانون قم نیز با برپایی کارگاه‌های سفال و نقاشی و همچنین چاپ سربندهای با عناوین عاشورایی این ویژه‌برنامه را به پایان رساند.

پذیرایی با آش، شله‌زرد، حلوا و ... از برنامه‌های جنبی این دو برنامه‌ در شب شهادت حضرت رقیه(س) بود.

مراکز شماره ۸ و ۱۰ به سوگ «دردانه» نشستندمراکز شماره ۸ و ۱۰ به سوگ «دردانه» نشستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =