فراخوان تولید و اجرای نمایش در مرکز تئاتر کانون منتشر شد

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان تولید و اجرای نمایش در این مرکز را منتشر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای حضور موثر هنرمندان مستعدِ عرصه تئاتر کودک و نوجوان در فرایند تولید و اجرای آثار نمایشی کودک و نوجوان، حمایت خود را اعلام کرده است.

بخش‌های فراخوان مرکز تئاتر کانون شامل «نمایش‌نامه» و «‌تئاتر» است که در هر دو بخش کارگردان با توجه به موضوع‌های فراخوان و بخش‌های مورد نظر، نمایش‌نامه و فیلم تئاتر خود را ارسال می‌کند.

آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی؛ داستان‌های ملی-‌مذهبی؛ زندگی‌نامه مفاخر فرهنگی، هنری، علمی و سیاسی ایران؛ آموزش مهارت‌های زندگی مانند: (تصمیم‌گیری، همدلی‌کردن، حل‌مسئله، خودشناسی و...)؛ اقتباس از سرفصل‌های درسی و کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری (آثار تالیفی در اولویت است) و اقتباس از داستان‌های فولکلور (ادبیات‌عامه)، داستان‌های کهن و معاصر از اولویت‌های موضوعی این فراخوان است.

ارسال نمایش‌نامه به دبیرخانه تنها از طریق ایمیل به نشانی theatercenterkanoon@gmail.com و پس از پرکردن فرم ثبت‌نام مقدور خواهد بود و به جز ایمیل درج شده در فراخوان، به آثار ارسال‌شده از طریق پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی (بله، ایتا، واتساپ و تلگرامِ همکاران مرکز تئاتر) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فیلم‌های تئاتر و نمایش‌نامه‌های انتخاب شده، در صورت بازبینی نمایش و تایید پایانی شورای بازبینی به مرحله تولید نمایش راه پیدا خواهند کرد و برای نمایش‌های راه‌یافته به مرحله تولید نمایش، جلسه پیش تولید، متشکل از معاون و روابط عمومی مرکز تئاتر، مدیر تولید و کارشناسان مرکز تئاتر و کارگردان برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات و مراحل داوری را از طریق وب‌سایت www.kpf.ir پیگیری کنند.

پایان ارسال نمایش‌نامه و فیلم تئاتر ۳۰ آبان ۱۴۰۳ اعلام شده است و بعد از این تاریخ آثار ارسالی پذیرفته نمی‌شوند. آثار انتخاب شده مرحله اول نیز در روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ از طریق وبگاه Kpf.ir اعلام می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت پاسخ برای سؤال‌های خود از طریق نشانی theatercenterkanoon@gmail.com اقدام کنند و یا با شماره ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ در ساعت‌های ۸ تا ۱۳ تماس بگیرند.

فایل پی‌دی‌اف فراخوان تولید و اجرای نمایش در مرکز تئاتر کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =