شهردار بیرجند عضو نیم قرن پیش کتابخانه کانون پرورش فکری بیرجند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی به همراه جمعی از کارکنان کانون به دیدار شهردار بیرجند رفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی؛ مهدی مظهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان‌جنوبی به همراه جمعی از کارکنان کانون یکشنبه ۲۱ مرداد۱۴۰۳ به دیدار مهدی بهترین شهردار بیرجند رفتند.

در ابتدای این دیدار مظهری معرفی اجمالی از کانون با نزدیک به ۶۰سال فعالیت با محوریت کتاب و کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان را ارائه داد، سپس خبر راه‌اندازی کانون فناوری‌های نوین را تا پایان سال در استان را مطرح نمود.

مدیر کل کانون افزود کودکان و نوجوانان با توجه به اقتضای سنی زبان مطالبه‌گری را نداشته و ما به عنوان حامیان اصلی این قشر، از نهادهای مربوطه تقاضا داریم سهم کانون را در برنامه‌های شهر و استان پر رنگ تر کنند.

در ادامه بهترین، شهردار بیرجند گفت: بیش از ۵۰سال پیش عضو کانون بوده‌ام و هنوز کارت عضویت در کانون را دارم، تاثیر کانون در علاقه‌ی من به کتاب و کتابخوانی در کل خانواده‌ام تاثیر گذاشته و از نزدیک با فعالیت‌های تاثیرگذار و جنس کار کانون آشنا هستم.

بهترین افزود: باید نسل جدید را با کتاب و کتابخوانی آشتی بدهیم و شهروندانی فرهنگی و وظیفه شناس تربیت کنیم و فرهنگ شهرنشینی را ارتقا دهیم.

شهردار بیرجند پیشنهاد کانون در نامگذاری خیابانی به نام کودک را پذیرفت و گفت: کودکان و نوجوانان موفق در عرصه‌های کشوری و بین المللی از طرف شهرداری حمایت و تشویق خواهند شد.

در پایان این دیدار تابلوی نقش برجسته کار دست کودکان کانونی به عنوان یادگار به شهردار بیرجند تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =